Herään joka yö vähintään kerran heittämään kepillisen, enkä voi tällöin olla tarkistamatta teksti tv:stä meneillään olevien NHL-pelien mahdollisia suomalaisonnistumisia. Kiva kun en enää saanut viime yönä unta, kun olin niin tohkeissani Laineen tempusta.
Hattutempusta. Nyt väsyttää, enkä enää ole edes tohkeissani.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin seuraan todella aktiivisesti NHL-pelejä, mutta kaikki Laineeseen liittyvä ärsyttää suuresti median ylihypetyksen takia. Persoonana vaikuttaa epäkypsältä ja pelaajanakin sellainen one-trick pony, esimerkiksi Barkov, Aho ja Rantanen huomattavasti monipuolisempia pelaajia. Paljon enemmän minua viime yöltä ilahdutti Kotkaniemen ensimmäiset maalit ja Koskisen ensimmäinen nollapeli.
Minä taas iloitsen ihan jokaisesta suomalaisonnistumisesta. Median käyttäytyminen ei vaikuta siihen vaan pelaajat itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö koko asia kirjottaa otsikkoon. Hyvänen aika sentään.
Punnitsin asiaa tarkoin ja tulin siihen tulokseen, etten voi tällä kertaa tehdä lyhyempää otsikkoa, jotta siinä myös olisi riittävästi tietoa. Onko tämä vain sinun mielipiteesi vai onko palstan säännöissä maksimipituusille mitään säädöksiä? Tämä ainakin onnistui, joten ei siis ole harhaluuloistasi huolimatta liian pitkä.
Johtuu vain siitä, että keppisi on niin lyhyt. Jos se on noin lyhyt, että syytät koko muuta maailmaa harhaiseksi joka käänteessä, niin mahdatko olla avun tarpeessa sekä ala- että yläpäähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö koko asia kirjottaa otsikkoon. Hyvänen aika sentään.
Punnitsin asiaa tarkoin ja tulin siihen tulokseen, etten voi tällä kertaa tehdä lyhyempää otsikkoa, jotta siinä myös olisi riittävästi tietoa. Onko tämä vain sinun mielipiteesi vai onko palstan säännöissä maksimipituusille mitään säädöksiä? Tämä ainakin onnistui, joten ei siis ole harhaluuloistasi huolimatta liian pitkä.
Johtuu vain siitä, että keppisi on niin lyhyt. Jos se on noin lyhyt, että syytät koko muuta maailmaa harhaiseksi joka käänteessä, niin mahdatko olla avun tarpeessa sekä ala- että yläpäähän?
No, tuhlataan nyt sitten sinuunkin vielä kommentin verran aikaa elämästäni. En minä ole syyttänyt koko muuta maailmaa harhaiseksi, enkä etenkään joka käänteessä, kuten nyttenkin harhaisesti ja virheellisesti väität.
Kaikilla muilla harhaluuloja, mutta onneksi ap ei sentään niistä fanikuolauksissaan kärsi, eiku..
Vierailija kirjoitti:
Eturauhasen kanssa ongelmia jos pitää yölläkin herätä asioille. Sitä se ikä teettää :)
No mulla on tapana juoda todella paljon ja herään ihan jo senkin vuoksi. Intíaaneillahan oli myös käytössään samanlainen herätyskello. Joivat siis reilusti vettä ennen nukkumaan menoa, että heräisivät sitten hyvissä ajoin sotimaan.
Elämäntapaintiaani se sotii yötäpäivää omaa yksipuolista sotaansa kotibunkkeristaan, josta tuskin edes ikinä poistuu, muuten kuin energiajuomaa hakemaan, pirullisen pahaa mustaa kumilätkää vastaan.
Tosin itse vain passiivisesti töllöä tuijottaen, samalla kun muut miehet nuuskamällit huulessa hikoillen, ähkien, karjuen ja kiroillen rökittävät alati herrasmiesmäisesti kiekkoa ja toisiaan kaukalossa, uuh..
Ei ne ole suomalaisia. Eivät asu täällä, työskentele täällä, maksa verojaan tänne, eivätkä pidä suomalaisuutta yllä millään tavalla. Ei tämmöiset ansaitse tulla kutsutuksi suomalaisiksi. Suomalaisuus on harvinaista ja siitä tulee olla ylpeä. Kuka tahansa työssään raataja on arvokkaampi minulle kuin suomen rahan takia hylännyt.
Sinä taidat vain olla sellainen lätkänvihaaja ja sen vuoksi tulit sitten soittamaan poskeasi tähänkin aiheesen liittyvään avaukseeni, jossa voin tietenkin kirjoitella mitä huvittaa. Mitään palvonnanhakemista ei ole esiintynyt muualla kuin sinun harhaisissa kirjoituksissasi.