Anniina Jalkasen asunto, mistä löytyy myynti-ilmoitus?
Hoi kaikki Espoon tietäjät, etsikää asuntoilmoitus mulle netistä! Kyseessä siis tubettaja, ovat muuttamassa maalle.. en tunne niin hyvin Espoota, että tuota myynti-ilmoitusta löytäisin.. mielipiteitä maallemuutosta?
Kommentit (32)
Hirvee mörskähän toi "maatila" oikeesti näyttää olevan, kuka tuollaiseen haluaa vapaaehtoisesti muuttaa?
Ei kai se myyty ole kun kokoajan käyvät kaupungissa
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa stalkkaamista.
Samaa ajattelin. Aloittajan kannattaisi kysyä samaa psykiatriselta sairaanhoitajaltaan.
Ostaka ny joku se pois niin pääsee muuttaa
Tuo on sellainen taloyhtiö, jossa on jouduttu tekemään paljon korjauksia, mm. sokkelin osalta. Putkiremonttikin alkaa pian häämöttämään, rakennettu 1970-luvulla.
Lisäksi on jouduttu ”hätäkorjaamaan” joitain kylpyhuoneita vesivuotojen vuoksi.
Terveisin
Alueen vieressä asuva
Onko kertonut että miksi muuttivat sinne maalle?
Mitkä näiden ammatit on? Löysin kanavan hiljattain ja ihmetyttää, miten lapsiperheellä on varaa kunnostella päivät pitkät vanhaa farmia sekä ostella lampaita ja traktoreita käymättä töissä? Eihän tuolla kanavallakaan ole kovin paljoa liikennettä, 20-40t katselukertaa per video. Mun käsittääkseni sillä ei kyllä perhettä elätä. Mitä töitä nää on ennen tehneet?
Hatunnosto heille. Itse en jaksaisi tuollaista remppaamista, raivaamista ja alkeellisissa oloissa asumista. Muuten tietysti ihanaa eläintenpitoa yms. Tietysti tubetustyötä ajatellen tuo lisätienestiä. Tuskin moni jaksaisi kauan jotain peruskaupunkielämää katsella.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee mörskähän toi "maatila" oikeesti näyttää olevan, kuka tuollaiseen haluaa vapaaehtoisesti muuttaa?
Itse voisin todellakin vapaaehtoisesti muuttaa vastaavanlaiseen taloon. Minusta vanhat maatilat (kuten heillä on) ovat kauniita ja tunnelmallisia.
Mäntyharjulla ilmeisesti ja on sanottu, että mies jättää työpaikkansa ja molemmat jatkossa keskittyy videoihin.