Voisitko lähteä nuoremman miehen matkaan?
Mites te 30-50v naiset, olisitteko valmiita lähtemään yöelämästä 28v miehen matkaan, jos tämä mies olisi katseen kestävä ja pääkopasta löytyisi muutakin kuin sahajauhoa? Vai arveluttaisiko ikäero?
Kommentit (16)
Joo, ihan seksistä/seksisuhteesta kysymys.
Lähtisin, jos sopiva mies muuten.
N47
Pitääkö sitä ikää niin mainostaa. Keksin monta muuta tärkeämpää asiaa kuin ikä, kun mietin minkälaisen miehen kanssa haluaisin harrastaa satunnaista seksiä. Aikuisista ihmisistä kun kuitenkin puhutaan.
Lähtisin mikäli kaveri olisi muuten mukava ja järkipäässä. Ehkä salaa ohimennen olisin kokeillut myös hänen varustustaan mikäli sellainen huomaamaton mahdollisuus olisi ollut. Viimeistään siinä hänkin hoksaisi mitä voisi olla tulossa.
Erittäin epätodennäköistä, että noin nuoren matkaan lähtisin. En ylipäätään lähde kenenkään matkaan kapakasta - lämpenen ajatukselle seksistä vähän hitaasti. Ylipäätään mut hurmataan älyllä ha hyvällä käytöksellä. Ja sen ensimmäusen näkyminen vaatii hetken aikaa.
Tällä hetkellä tietenkään en, kun olen varattu, mutta kyllä aiemmin hyvinkin. Jos nimenomaan käy ilmi, että mies on muutoin fiksu ja sopivasti flirttaileva, niin ei mitään ongelmaa.
N41
olen yhden kerran tehnytkin sen. Tukholman risteilyllä loppuillasta minua alkoi houkutella hyttiisä kundi joka oli alle 20, ja minä olin silloin 45v, jo sopivasti kypsään ikään päässyt kahden lapsen äiti. Se kundi olisi voinut olla ikänsä puolesta mun poika.
Ja mitä jäi käteen - kyllä innokkuus ja nuoruuden kyvykkyys oli sen kokemuksen paikalla. Ei mitään järisyttävää orgasmitulitusta mutta ihan hyvä maku jäi varmaan molemmille. =).
Ja mikä parasta, kerroin miehellenikin tästä suhauksesta silloin, ja ei siinä taivas syliin pudonnut =), meillä on aina ollut avoin ja rehellinen suhde joka toimii vieläkin kohtuullisesti
Näin 34v naisena tuo 28v on jo vähän turhan yläkanttiin ;). Mulla "suojaikäraja" on 22v että sen alemmas en mene! Nuoret miehet on ihania. Ilman muuta lähdet.
kaveri panee kyllä pari krt mällit sisää so what nuoleeko pillua? otitko suihin siltä tietämättä onko sille klamydia herpes tai muu sp tauti
aika rohkeaa
Siis sanot tosissasi 30-vuotiasta ”vanhemmaksi naiseksi”, kun itse olet 28v?:D
Mä käsitän ”vanhemman naisen” vähintään +10v vanhemmaksi, kun itsekin alat olla kolmikymppinen etkä mikään teini enää.
28v ja 30v on käytännössä samanikäisiä, koomista puhua edes mistään ikäerosta jos sitä on alle viisi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Siis sanot tosissasi 30-vuotiasta ”vanhemmaksi naiseksi”, kun itse olet 28v?:D
Mä käsitän ”vanhemman naisen” vähintään +10v vanhemmaksi, kun itsekin alat olla kolmikymppinen etkä mikään teini enää.
28v ja 30v on käytännössä samanikäisiä, koomista puhua edes mistään ikäerosta jos sitä on alle viisi vuotta.
Juuri näin, minun vaimoni on 4 vuotta minua nuorempi ja kuitenkin huomattavasti minua kypsempi, monessa suhteessa. M25.
Voisin kuvitella. Olen tolkuttoman ihastunut 22 vuotta nuorempaan mieheen ja lähtisin hänen mukaansa koska vaan, vaikka olen naimisissa.
Jos en olis naimisissa niin sekstailla voisin jinkun muunkin yhtä nuoren kanssa. Mutta oikeesti kiinnostaa vain tuo yksi pitkätukka.
Voisin - paljon nuoremmankin (toki täysi-ikäisen) ;)
N51
Teitä vanhempia, jotka lähtisitte (huomattavastikin) nuorempien matkaan, tuntuu piisaavan netissä, mutta enpä ole vielä tavannut oikeassa elämässä ainuttakaan :P missä teitä voi tavata? Ei tunnu tulevan edes kiinnostuneita katseita kylillä liikkuessa, vaikka hyvällä omatunnolla sanoen ulkonäköäkin riittää. Toki omanikäisiltä tulee ja sen huomaa, mutta se ei ollut pointtina.
Kertokaa kokemuksia nuorten miesten kanssa onko lauenneet nopeaa?
Tottakai seksiä voisin harrastaa, mutta parisuhteessa haluan että mies on vanhempi. N36