Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkilaukut

Vierailija
01.11.2018 |

Tällainen materiaonnellisuus gallup. :)
Kuinka merkkilaukkua omistat? :) Itsellä on ”vasta” kahdeksan. Kaikki käytössä ja tarkkaan harkittuja.

Merkkilaukulla tarkoitan ns luksusmerkkejä (esim. Chanel, LV, Gucci, Ysl jne), EI näitä teiniveskoja kuten esim Michael Kors ja Guess.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuittonia, yksi Celine. Chanelin ja Mulberryn myin hetki sitten. Suurin osa arkikäytössä ja pari keräilykappaletta.

Vierailija
22/27 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osaa suomen nuorisosta feikki kopioita thaimaasta nämä "merkkilaukut".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta siis.

T. Ap

Omistan osakkeiden muodossa pariakin sellaista firmaa jotka noita laukkuja tekee. Maksa sinä, minä tienaan. Mua itseäni eivät nuo laukut voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
24/27 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme:

Chanelin 2.55, siis se alkuperäinen, ilman cc-lukkoa.

Louis Vuittonin never full, mustaa nahkaa, vain yhdessä nurkassa pieni LV-painatus.

Dolce&Gabbanan satiininen clutch. Muutama koristus, mutta ei merkkiä näkyvillä.

Sitten pari värikkäämpää furlaa, kun nuo ovat kaikki mustia.

En tykkää asioista, jotka huutaa jotain merkkiä.

Vierailija
25/27 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen koko ikäni ollut "yhden laukun nainen", niin ihmettelen kovasti miten jollain voi olla peräti kahdeksan laukkua käytössä!

Mulla oli joskus olkalaukku ja käsilaukku mut sitte kävi vähän väliä niin, että ne tärkeet tavarat olikin jääny just siihen väärään kassiin. Ratkaisin asian ostamalla/laittamalla molempiin huulirasvat, mynthonit, varasiteet jne. ja toivoin etten unohtaisi avaimia, lompakkoa ja/tai kännykkää väärään veskaan. Että miten teillä tämä hoituu jos käytössä on vaikka "vain" viisikin laukkua? Ja miten kummassa pystytte käyttämään niin montaa laukkua ylipäänsä, onko ne kaikki arkilaukkuja, joita fiiliksestä riippuen raahaatte olallanne tai yksi kauppareissuille, yksi salille, yksi kun tarvitsee lähteä rahvaan sekaan ja yksi kun mennään ystävien luokse ja yksi kun...?

Mulla ei oo merkkilaukkua, enkä raaski ostaakaan. Mulla kassit kuluu niin nopeasti kun ovat suurella käytöllä ja mukana ihan kaikkialla kelistä riippumatta.

Vierailija
26/27 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 LV:n laukkua löytyy

Vierailija
27/27 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun olen koko ikäni ollut "yhden laukun nainen", niin ihmettelen kovasti miten jollain voi olla peräti kahdeksan laukkua käytössä!

Mulla oli joskus olkalaukku ja käsilaukku mut sitte kävi vähän väliä niin, että ne tärkeet tavarat olikin jääny just siihen väärään kassiin. Ratkaisin asian ostamalla/laittamalla molempiin huulirasvat, mynthonit, varasiteet jne. ja toivoin etten unohtaisi avaimia, lompakkoa ja/tai kännykkää väärään veskaan. Että miten teillä tämä hoituu jos käytössä on vaikka "vain" viisikin laukkua? Ja miten kummassa pystytte käyttämään niin montaa laukkua ylipäänsä, onko ne kaikki arkilaukkuja, joita fiiliksestä riippuen raahaatte olallanne tai yksi kauppareissuille, yksi salille, yksi kun tarvitsee lähteä rahvaan sekaan ja yksi kun mennään ystävien luokse ja yksi kun...?

Mulla ei oo merkkilaukkua, enkä raaski ostaakaan. Mulla kassit kuluu niin nopeasti kun ovat suurella käytöllä ja mukana ihan kaikkialla kelistä riippumatta.

Pidän kaikkia kamoja yhdessä laukussa ja siirrän koko laukun sisällön valitsemaani laukkuun. Aina tarkistan, että käsilaukusta löytyy pakolliset, ennen kuin lähden ulko-ovesta. Harvemmin sattuu vahinkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi