Heikelä Syndroomassa kiroillaan kokoajan
Eikö aikuiset ihmiset osaa muuta sanoa kuin vittu sitä ja vittu tätä, ihan oikeesti.
Käyttäisivät edes jotain toisia kirosanoja, toi v-sana vaan särkee mun korvaa ja tulee joku es-jonne mieleen.
Kommentit (11)
Kun sinulla ei ole mitään asiaa, kun sivistystasosi on alle nollan => osaat vain kiroilla. Surullista, että vieras on kirjoittanut itselleen käsikirjoituksen ja joutuu lukemaan jopa ne kirosanat sieltä luntistaan.
No voi kauhistus, käännä kanava. Luulen ettei tv7:lla ainakaan kiroilla katso sitä.
Kaikki muut on jo kiroilleet useaan kertaan, paitsi kiinteistö-Kaisa.
Vierailija kirjoitti:
No voi kauhistus, käännä kanava. Luulen ettei tv7:lla ainakaan kiroilla katso sitä.
En oo mikään lahkolainen, vaikka haluan että siivoaisivat suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Kun sinulla ei ole mitään asiaa, kun sivistystasosi on alle nollan => osaat vain kiroilla. Surullista, että vieras on kirjoittanut itselleen käsikirjoituksen ja joutuu lukemaan jopa ne kirosanat sieltä luntistaan.
On kyllä tosiaan säälittävää, esitetään jotain pikkunokkelaa anarkistia ja lunttilapusta luetaan vittu-sanatkin ettei vaan unohtuisi ja tarkoin valittu studioyleisö palkitsee kaiken mitä sanot aplodeilla.
Tossa yritetty huonosti matkia monia muita ohjelmia, esim Noin Viikon Studiota, tässä on VMP, Noin Viikon Studiossa on KVG.
No ei yllätä ettei maikkari pysty hyviin ohjelmiin. Satuin nyt ihan huvikseen katsomaan.
Ei vai missä ohjelmassa se KVG oli..
Onneksi alkaa ihan just Noin Viikon Studio kakkoselta, sata kertaa parempi.
Siis äivä käyhheeta! Miu körvat huuattaa vttuja. Körvamato jäi päälle!
Kaisa Liski oli porukan fiksuin, jopa ylivoimaisesti.
No tässä ohjelmassa kiroillaan ja jossain toisessa ei =)