Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveysongelmainen kerrostalonaapuri, kokemuksia

vaikken_ole_kotona
01.11.2018 |

Alakerran keski-ikäinen nainen,
välillä ihan hiljaista, taas tänään alkoi laulu, huuto ja seinien hakkaaminen. Huutaa parvekkeella naapureita hiljenemään, vaikka itse meluaa. Naapurin lapsiperheessä ihan normiääniä, tämä nainen meluaa itse enemmän. Minullekin sanonut, kuinka kolistelen ja huoraan kaiket päivät....

Siis; mitä voisi tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmistyypin, valitettavasti. Meidän taloyhtiössä näitä on useampi.

Vierailija
2/10 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia ostin oman asunnon kunnon alueelta ja muutin pois vuokratalosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken_ole_kotona kirjoitti:

Alakerran keski-ikäinen nainen,

välillä ihan hiljaista, taas tänään alkoi laulu, huuto ja seinien hakkaaminen. Huutaa parvekkeella naapureita hiljenemään, vaikka itse meluaa. Naapurin lapsiperheessä ihan normiääniä, tämä nainen meluaa itse enemmän. Minullekin sanonut, kuinka kolistelen ja huoraan kaiket päivät....

Siis; mitä voisi tehdä?

Paljonko tienaat, kun olet tuollainen yleinen ??

Vierailija
4/10 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannesta varoituksesta häätö.

Eli kutsu poliisit jos häiritsee ja ilmoita isännöitsijälle joka kerta kun poliisit tulevat = varoitukset tulevat hyvin pian täyteen.

Normaalit elämän äänet kuuluvat kerrostaloon, mutta psykoosissa melskaaminen ei ole normaaleja elämän ääniä.

Vierailija
5/10 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aini, huoraksi kutsuminen = kunnianloukkaus, vaikka työtä se seksityökin on.

Vierailija
6/10 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun asuin vielä kerrostalossa, asui naapurissa about 30v nainen äitinsä kanssa. Tuo nainen ei ihan täysillä käynyt, joskaan ei ääntä pitänyt. Sensijaan saattoi rapussa tai pihalla vaan pysähtyä ja tuijotti. Kerran varasti lapseni nukenvaunut, kun jätin ne hetkeksi valvomatta pihaan ku käytin lasta vessassa sisällä nopeasti. Jätti auton tuulilasiin viestejä, joissa flirttaili miehelleni :D äitinsä aina pahoitteli tyttärensä käytöstä. Siitä päästiin muuttamalla ok-taloon.

Vierailija
7/10 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosii ne on. Kuulevat ääniä ja provosoituvat sitten niistä kun luulevat että naapurit ovat äänen lähteitä.

Vierailija
8/10 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä sairastuneita kyllä asuu myös omistusasunnoissa!

Samoin alkoholisteja. Kokemusta on.

Vierailija
9/10 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä se mielisairas mölyäjä asuu omistusasunnossa, me vuokralaiset osataan olla hissunkissun.

Vierailija
10/10 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on mielenterveysongelmainen ja varmasti häiritsee asuinpaikassaan. Voi jos voisinkin sille jotain. Hän saa aina häädön, joutuu pakkohoitoon, paranee sen verran että asiat laitetaan kuntoon ja viimeistään parissa vuodessa ollaan samassa tilanteessa.

Kun olisikin joku keino jolla nämä ihmiset olisivat avun piirissä koko ajan eikä sekoilemassa omillaan. Ei perhe voi aikuiselle mitään. Mutta ehdottomasti soittoa poliisille jos sekoilee, parempi mahdollisuus silloin on päästä/joutua hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä