Olen 39-vuotias enkä vieläkään osaa ostaa sopivia rintaliivejä. Mitä asiaa et vieläkään osaa vaikka takana jo vähän enemmän kilsoja?
Ärsyttää. Ostan aina sovittamatta kaikki vaatteet muutenkin. Aina ihan väärän mallisia ja kokoisia.
Kommentit (20)
Vaatteiden osto on helppoa, kun ymmärtää vartalotyyppinsä.
Minä en osaa ajaa autoa. En tiedä miksi. Ajokortti on ja inssistä päästy läpi hyvin. Mutta joku siinä tökkii.
En osaa vetää rajoja tai pitää niitä. Kaikki ihme hyypiöt hyppii silmille vaikka ikää pian 50.
Olen 33-vuotias enkä osaa paistaa kanaa pannulla niin, että siitä tulisi hyvää ja mehevää. Pelkään aina että se jää raa'aksi ja saan ruokamyrkytyksen ja kuolen. Niinpä lopputulos on lähes joka kerta kuivaksi kärytetty kana, mutta hei, onpa ainakin kypsää...
Toi nyt olis helppo korjata. Sovita ennen ostoa, ei ole ollenkaan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi nyt olis helppo korjata. Sovita ennen ostoa, ei ole ollenkaan vaikeaa.
Sinunkin päähäsi saisi enemmän järkeä jos lopettaisit päihteiden käytön.
Jos osaa itsenäisesti pukea vaatteet päälleen, niin osaa myös sovittaa niitä.
Outoa katsoa kuvaa 70 ja 80 luvuilta, muijat menee ilman liivejä koko ajan. Toimii! Tällainen näkökulma.
Jos pyrkisit ylläpitämään terveytesi ilman suurempia vaihteluja, niin asiaa ei tarvitse miettiä. Toinen vaihtoehto on leikata rinnat kokonaan pois.
En ole oppinut tekemään hyvää karjalanpaistia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 33-vuotias enkä osaa paistaa kanaa pannulla niin, että siitä tulisi hyvää ja mehevää. Pelkään aina että se jää raa'aksi ja saan ruokamyrkytyksen ja kuolen. Niinpä lopputulos on lähes joka kerta kuivaksi kärytetty kana, mutta hei, onpa ainakin kypsää...
Ootko kokeillut Naapurin Maalaiskana -tuotteita? Mun mielestä näistä on vaikeampi saada kuivia.
Vierailija kirjoitti:
Lisää pannulle vähän vettä.
Kävellä kengillä, joissa on yli 1cm korko. Ikää 40+.
Luistella, vislata, soutaa, fileoida nätisti. Olen 44.
Leipoa hyviä sämpylöitä. Muu leivonta sujuu kyllä ja hyvää tulee.
Netti on täynnä sivuja, jonne syötät vaan kaksi ympärystietoa rinnoista ja ne antaa sulle täydellisen koon sun rinnoille.
Näin löysin täydellisen koon itselleni.
Olen surkea rahan kanssa. Kukaan ei ole opettanut ja ajatus budjeteista ja säästämisestä on aina tuntunut liian työläältä ja tylsältä. Nyt kun alkaa vihdoin palkka pitkästä aikaa juosta säännöllisesti niin ajattelin nyt viimein ottaa tän talouden haltuun.
N43
Vierailija kirjoitti:
Meikata, laittaa hiuksia ja tehdä hyvää ruokaa.
N42
Tässäpä se kattava lista tulikin.
N44
Pysyä pystyssä. Kaadun helposti kävellessä.
Mitä kaikkea hyvää teillä turhanvalittajilla on elämässänne?
Meikata, laittaa hiuksia ja tehdä hyvää ruokaa.
N42