Mikä on tekosyysi omistaa Savonia-aterimet?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Minullapa ei niitä ole - siksi en olekaan WT!
Käyt av:lla ja esität "tekosyysi-kysymyksiä"🤔vaikea uskoa.
Oikein hyvät ja sain me äidiltä. ❤️
Piti täydentää sarjaa, eivät enää olleetkaan ollenkaan halpoja niin kuin 90-luvun lopulla sarjan valitessani. Ostinkin jotain Prisman omaa sarjaa sitten siihen rinnalle nuukuuksissani...
Lahjaksi saatu savoniaa. Lisäksi on kertynyt kirppareilta ja perinnöksi jos jonkinlaista aterinta.
Savonia tuntuu ehdottomasti parhaalta käteen👌
Ensin saatiin häälahjaksi, sitten mies peri isovanhemmiltaan. On kivaa, kun kaikki aterimet on samaa sarjaa.
En ole edes ajatellut niitä vuosiin, ne vain on tuolla ja niitä käytetään päivittäin. Olen sellainen, että jos jokin käyttöesine on hankala ja/tai ei mitenkään näytä kivalta, se menee vaihtoon. Nuo Savoniat totta tosiaan on hyvät käyttää ja näyttää hyvältä, joten saavat pysyäkin siellä. Ja aika tuhlausta olisi ostaa vähintään ne 24 haarukkaa, lusikkaa, veistä jne. tilalle, ettei kukaan vaan vahingossa arvostelisi joksikin.
Vähän itsetuntoa, suomalaiset!
Ulkomaalaiset arvostavat suomalaisia tuotteita esim. Iittalaa Marimekkoa Hacmania.
Usein ulkomaisissa ohjelmissa on näitä.
Ap ja kaltaisensa ovat oman pesän likaajia tai muuten vain epävarmoja
Savonian veitsi kelpaa korkeintaan voin levittämiseen. Monissa muissa aterinsarjoissa veitsellä voi myös leikata pihviä, vaikka varsinaisia pihviveitsiäkin on saatavissa erikseen.
Lusikat on varsin toimivia muotoilultaan, mutta se viimeinen silaus, joka tekisi niistä erityisiä, puuttuu. Haarukka on ok.
Itse en tykkää Savoniasta ulkonäöllisesti ja sen yleisyyden takia. Olen tavallaan kyllästynyt niihin. Ymmärrän tosin miksi monella ovat ne koska onhan ne todella hyvät ruokaillessa ja sopii lastenkin käsiin hyvin.
Itse en varmaan omaan kotiin halua savoniaa, mutta ei se nyt ongelma ole jos jollain on ne :D
Miksi te vastaatte näihin wt-aloituksiin? 😄 Tämän palstan mukaan kaikki normaali eläminen on wt.
Olen saanut niitä perinnöksi. Kyllä niillä syömään pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut niitä perinnöksi. Kyllä niillä syömään pystyy.
Oletpa köyhästä suvusta...
Ei siihen tekosyitä tarvita, jos haluaa parasta.
Jopa italiassa arvostetaan.