Mikä on tekosyysi omistaa Savonia-aterimet?
Kommentit (56)
Ne on hyviä käytössä. Just ostin lisää lusikoita.
m44
Ne ovat tasapainoiset ja ajattomat. Koeteltu ja hyviksi havaittu lukuisissa suurkeittiöissä. Edulliset.
Mikäs vika niissä(kin) on? Arvostetun saksalaisen designerin suunnittelemat ja muotoilustaan palkitut kelpo välineet.
Sen jälkeen kun Savoniat keksittiin, ruokailuvälineiden suunnittelun olisi voinut lopettaa. Ei täydellisistä enää parempia voi suunnitella.
Saimme joululahjaksi. Ja syön vain niillä :D
Sain. Mutta tykkään myös niistä, hyvän kokoiset ja sopiva painopiste.
Itselläni on Hackmanin (ei Iittala) Mangot, eikä muita tule!
.
.
M 43
Ne on parhaat aterimet arkikäytössä. Aika lailla hyvä syy.
Ei mitään tekosyytä, mä tykkään niistä
Käytännölliset ja järkevän kokoiset, ajattomat, kevyet, kestävät, ei niin kalliit. mitä jäi uupumaan? Mitä järkeä laittaa rahaa aterimiin, varsinkin jos tarkoitus on vain näyttää, ettei ole wt?
Minulle ne eivät ole wt:n merkki, vaan ihan perinteinen suomalainen käyttötavara. Taitaa olla wt:n käsite hukassa...
Vierailija kirjoitti:
Aloitus alta kaiken arvostelun.
Menikö tunteisiin?
Lahjaksi tulleet. Käytössä myös muita aterinsarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Käytännölliset ja järkevän kokoiset, ajattomat, kevyet, kestävät, ei niin kalliit. mitä jäi uupumaan? Mitä järkeä laittaa rahaa aterimiin, varsinkin jos tarkoitus on vain näyttää, ettei ole wt?
Minulle ne eivät ole wt:n merkki, vaan ihan perinteinen suomalainen käyttötavara. Taitaa olla wt:n käsite hukassa...
Wt:hän ei Savonioilla söisi, koska camoon, pitää olla vähän näyttävämpää ja erilaista, ei mitään kouluaterimia, uh! Terkut tuonne M43:lle ;)
Ne ovat kauniit, yksinkertaiset ja tosiaan - tasapainoiset. Parasta on se keskikokoinen lusikka!
Inhoan niitä (ovat mieheni), silti syön lähestulkoon vain niillä, kun kukaan ei näe. Eli ne ovat tosi hyvät syödä. Muuten minulla on Artic sarjaa.
Sain ne aikoinani 90-luvun alussa kotoa mukaani. Mitä järkeä olisi heittää nuo pois ja ostaa jotain uusia tilalle?