Pannahinen sentään! Ilman naista tässä jää
Otsikossahan se ilmi tulee. Ei ole meikäläisestä naisille mieheksi.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Jos olet alle 25-vuotias, niin et saa vielä valittaa.
Jos 26-30 voit vähän valittaa.
Jos yli 31 ja naiseton, niin sitten voit todeta, että ehkä se ei tuu tässä elämässä toteutumaan.
Jos olet yli 35 ja ilman kumppania, niin ehkä sitten olisi aika tunnustaa tosiasiat ja alkaa homoilemaan.
Toisaalta tämän palstan mukaan se menee naisillakin suunnilleen noin.
Miksi aina ehdotetaan homostelua? Eihän heteroseksuaalinen ihminen voi homoksi muuttua. Kummallista kuinka, jotkut ihmiset näkevät sen valintana. Jos kumppania ei löydy vastakkaisesta sukupuolesta, niin sitten ollaan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole harrastuksia joissa naisia tapaisi.
AP
Ja nettideittailua ei tietenkään voi koittaa? Ja jos voikin niin sitten ei ainakaan voi tehdä muuta kuin laittaa harmaan kuvan jossa töllötät vajaamielisen näköisenä jossain autonratissa ja profiilisi teksti on jokin lyhyt "pistä viestiä jos kiinnostaa" tason mitäänsanomattomuus?
Ja kun nuo olet tehnyt ja ei mystisesti tärppää niin sitten voitkin uhriutua ja velloa omassa surkeudessa joka on jo niin tutuksi käynyt.
Sinä et uskalla tai halua tehdä tarvittavia asioita tilan muuttamiseksi.
-m38
Mielestäni jossain viestissäni kylläkin totesin kokeilleeni netistä etsiä naista, mutta heikoin tuloksin. Välillä pääsin ihan keskustelemaankin naisten kanssa, mutta en ole tarpeeksi kiinnostava, ja vielä tällainen ressukkakin. Mitään hirvittävän edustavia kuvia en osaa itsestäni ottaa, lieneekö sellainen edes mahdollistakaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi harrastus jossa tapaa naisia. Siitä se lähtee. Tai sitten uusi työ tai jokin järjestötoiminta missä niitä tapaa. Ja kokeile netissä jotain uutta ja opiskele vähän miten naiset ajattelevat.
Tämä! Just sanoin sinkulle veljelleni, että lähde kansalaisopistoon kursseille, niin tapaat naisia. Itse opiskelen siellä kieliä ja suuri osa opiskelijoista on eri-ikäisiä naisia. Tuollaisessa porukassa joku mies voisi helposti tutustua kivoihin tyyppeihin, eikä tietenkään ole mikään pakko vakavasti yrittää, kuten baareissa. Helppo jutella harrasteen parissa ja siellä väkisinkin tutustuu edes pinnallisesti.
Lisäksi - jollei ketään kiinnostavaa löydä - oppii jonkun hyödyllisen taidon!
Ei oikein meikäläisellä nuo kielet ainakaan lähde. Millään rallienglannilla ei ehkä tehdä naisiin kovin suurta vaikutusta. Tai ainakin epäilen niin. Vähän harmillista kun ne oman kiinnostuksen kohteet tuppaa vähän rajoittumaan sellaisiin juttuihin, että harvoin sieltä naisia löytää. Ja jos joku nainen vastaan harrastusten parissa tuleekin, niin varattuhan se on ja yleensä vielä miehen kautta harrastuksen löytänyt.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi harrastus jossa tapaa naisia. Siitä se lähtee. Tai sitten uusi työ tai jokin järjestötoiminta missä niitä tapaa. Ja kokeile netissä jotain uutta ja opiskele vähän miten naiset ajattelevat.
Tämä! Just sanoin sinkulle veljelleni, että lähde kansalaisopistoon kursseille, niin tapaat naisia. Itse opiskelen siellä kieliä ja suuri osa opiskelijoista on eri-ikäisiä naisia. Tuollaisessa porukassa joku mies voisi helposti tutustua kivoihin tyyppeihin, eikä tietenkään ole mikään pakko vakavasti yrittää, kuten baareissa. Helppo jutella harrasteen parissa ja siellä väkisinkin tutustuu edes pinnallisesti.
Lisäksi - jollei ketään kiinnostavaa löydä - oppii jonkun hyödyllisen taidon!
Ei oikein meikäläisellä nuo kielet ainakaan lähde. Millään rallienglannilla ei ehkä tehdä naisiin kovin suurta vaikutusta. Tai ainakin epäilen niin. Vähän harmillista kun ne oman kiinnostuksen kohteet tuppaa vähän rajoittumaan sellaisiin juttuihin, että harvoin sieltä naisia löytää. Ja jos joku nainen vastaan harrastusten parissa tuleekin, niin varattuhan se on ja yleensä vielä miehen kautta harrastuksen löytänyt.
AP
Höpsis, ei niillä alkeiskielikursseilla kukaan muukaan mitään osaa. Siksi sinne mennään, uutta oppimaan. Ja onhan siellä muutakin kuin kieliä, mm. Kokkailua, nikkarointia, maalausta, huonekalujen entisöintiä, purjehdusta... googlaa.
Noissa on se mahdollisuus, että siellä ei ole pakko pokailla ketään, mutta jos on kivoja tyyppejä, niin mikäs estää? Ja kuten joku muu kirjoitti, niin ainakin laajennat tuttavapiiriä, josta niitä kiinnostavia naisia voi löytyä. Eipä ole eka kerta, kun löytää siipan jonkun työkaverin serkun kaverin kotibileistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuhat tulimmaista! Pirskatti.
No nyt!! Siivoa suusi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tuu hakkee miut! Oon pieni ja söpö ja miestä vailla. Mutta jos siusta ei oo kenellekään miestä, avaatko vähän, mistä luulet johtuvan?
Syitähän riittää. Yksi hyvä syy lienee se, että en oikein osaa toimia naisten kanssa (YLLÄTYS!). Olen vähän yksinkertainen, ja junttikin vielä. Olen myös aika pihi, tai ehkä ennemminkin säästämisen vuoksi mukavuuksista tinkivä.
AP
Vaikutat mukavalta mieheltä. Viestiesi perusteella olisin kiinnostunut tutustumaan sinuun. Pihiys ei haittaa, kertoo hyvästä itse kontrollista kun osaa laittaa rahaa säästöön. Olisiko sinun helpompaa lähestyä naisia nettideittailusivustolla, tutustua ja sitten sopia tapaaminen? Minua ei ainakaan haittaa miehen kiusallisuus, jos on mukava, mielenkiintoinen ja perus hyvännäköinen.
Siinähän ne tulikin, en ole mielenkiintoinen, enkä hyvännäköinenkään. Olen vähän tällainen jämäpaloista koottu "Frankensteinin hirviö" naisille. Netissä olen pääasiassa naisia yrittänyt, mutta olen huomannut sen suureksi virheeksi.
AP
On meitä vastaavia naisiakin olemassa. Itse en ole koskaan seurustellut, ja olen jo 25-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhistuksen kananhäkki ja taivahan talikynttilät!
Jumprahuiti! Voi helsketin kelsketti ja kiikkurin kaakkuri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt!! Siivoa suusi!
No voi perseen oksennus, Voi Jeesuksen persereikä !!
Voi hyvät hyssykät!