Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen pukeutuu kukkakuosisiin paitoihin tai muihin vaatteisiin?

Vierailija
01.11.2018 |

Miksi joku haluaa näyttää siltä että on mummon verhot päällä. En oikeasri ymmärrä muutenkaan kirjavia vaatteita, mitä järkeä niissä on.

Onko kukkapaitoihin ja mekkoihin pukeutuvilla joku yhteinen luonnehäiriö tms?

n46

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisit sinäkin välillä jotain nättiä ja kirjavaa päälle niin saisit vähän väriä elämääsi.

Vierailija
2/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun välillä kukkakuoseihin mutta vielä enemmän niihin muihin vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää muodikkaista vaatteista?

Vierailija
4/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa näyttää siltä että on mummon verhot päällä. En oikeasri ymmärrä muutenkaan kirjavia vaatteita, mitä järkeä niissä on.

Onko kukkapaitoihin ja mekkoihin pukeutuvilla joku yhteinen luonnehäiriö tms?

t. hiirulainen46

Vierailija
5/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakuviot ovat nyt muotia. Kiva, että tulee väriä elämään.

Vierailija
6/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä esimerkiksi. Olen kolmekymppinen nainen, ja rakastan kukkakuosisia vaatteita. Minulla on paljon kukallisia mekkoja, huiveja ja paitoja, yhdet housutkin löytyy. Vaikka mulla on paljon sellaisia, en voi useinkaan olla ostamatta lisää jos näen jossain. Yhdistelen niitä kaikkeen, sporttityyliin, virallisempaan tyyliin, jopa rock-tyyliin ne mielestäni sopivat. Haluaisin vielä pipon ja takin. Millaisia vaatteita sinä ap tykkäät käyttää?

Vierailija
7/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakuosit ja värit ovat ihania!

Vierailija
8/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystävä ihmetteli tätät samaa joskus, hänestä kukkakuviot on automaattisesti mummopaitoja. Harmitti koska ite tykkään kukkakuvioista, taisi olla just edellisenä päivänä päälläkin sellainen. Loukkaannuin vähän ehkä :D nykyään en välitä. Jos ei tykkää mun kukkakuosivaatteista nii sitten ei! ihan sama. Mä tykkään ja minusta ne on naisellisia. 

Vierailija
9/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se Pinkit Paksujalat bloggaaja.

Vierailija
10/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kauan, ennenkuin uskalsin kokeilla. Muiden päällä tykkään että näyttää kauniilta. Esimerkiksi kukallinen (tummalla pohjalla vaaleita kukkia tai vaalealla pohjalla hempeän värisiä) aukioleva jakku on yksi kauneimpia nykytrendejä farkkujen parina. Potenssiin tuhat kivemman näköisiä kuin tummansiniset merimiesraidat, joita tässä monta vuotta on tuputettu.

Itselleni tilasin kukkakuosisen kynähameen ja näyttää tosi hyvältä pitkien saappaiden kanssa.

Vierailija
11/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä esimerkiksi. Olen kolmekymppinen nainen, ja rakastan kukkakuosisia vaatteita. Minulla on paljon kukallisia mekkoja, huiveja ja paitoja, yhdet housutkin löytyy. Vaikka mulla on paljon sellaisia, en voi useinkaan olla ostamatta lisää jos näen jossain. Yhdistelen niitä kaikkeen, sporttityyliin, virallisempaan tyyliin, jopa rock-tyyliin ne mielestäni sopivat. Haluaisin vielä pipon ja takin. Millaisia vaatteita sinä ap tykkäät käyttää?

Mustia.

n46

Vierailija
12/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidoissa menettelee, housut oltava sitten yksiväriset.

Vierailija
13/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkakuosit ja värit ovat ihania!

Ei todellakaan ole.

Vierailija
14/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen romantikko, joka kuvittelee olevansa tyylikäs.

Vierailija
15/15 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon "muihin vaatteisiin" on helppo vastata: kaikkialla ei voi kulkea nakuna. Itselläkin on suurimman osan päivästä vaatteet päällä.