Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän, että jonkun mies oli lauantaina laivalla ja petti

Vierailija
08.05.2006 |

vaimoaan... (laiva lähti Turusta). Kaverini oli laivalla ja kertoi tänään mulle, että oli sekstaillut jonkun varatun vaalean miehen kanssa... Tiedän miehen etunimenkin... Suututtaa kaverini, kun paneskeli varatun miehen kanssa. Ja tuntuu pahalta miehen vaimon puolesta... :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaan käsitä sitä, miksi pitää tehdä jotain sellaista, joka aivan varmasti loukkaa, satuttaa, suututtaa, vihastuttaa. Elämä on niin paljon yksinkertaisempaa ja helpompaa, kun pyrkii siihen, että tekee toiset onnellisiksi. Joutuu luopumaan paljosta (itsekkyydestä ja sen " antimista" ), mutta saa tilalle niin paljon enemmän (tulee itsekin onnelliseksi).

Miksi loukata?

Vierailija
2/3 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on vielä sen tyyppinen, että ylpeilee panoillaan... Itse en pystyisi tekemään niin, että olisin varatun miehen kanssa! Jos kaverini ei olisi lapsuuden ystäväni, niin en kyllä olisi tekemisissä hänen kanssaan...

Eikä ollut ensimmäinen varattu mies, jonka kanssa on paneskellut!!! Toki miehissäkin on vikaa, kun pettävät vaimojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tai kukaan, tullut ajatelleeksi että joskus saattaa sattua semmoinen ihminen vastaan, jota todella satuttaa tällainen provoilu. Vain hatarien tuntomerkkien vuoksi. Me olemme aikuisia ihmisiä, käyttäytykäämme sen mukaan.

Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi