Paljonko tuhlasit Halloween-krääsään tänä vuonna?
Ja mietitkö kuinka paljon turhaa jätettä luontoon aiheutit?
Kommentit (37)
Oltiin syyslomalla Lontoossa. Ostettiin n 20 punnalla kaikkea kivaa ja valtaosaa voidaan käyttää myös ensi vuonna.
Nolla ...ei kiinnosta väkisin tehdyt jutut pätkän vertaa. Sen sijaan vien kynttilän poikani ja muutaman muun haudoille
Ostin kaksi kurpistaa, joista tehtiin lyhdyt. Se tekeminen on meinaan lapsista kivaa. Mitähän ne maksoivat - ehkä reilun vitosen yhteensä.
Minulla on paljon sadonkorjuuteemaista syyskoristelua, johon kuuluu myös kurpitsat. Kaikki, paitsi oikeat kurpitsat kierrätetään tuleville vuosille, ja ovat jo kierrätettyjä monet aiemmilta vuosilta. Samalla tavalla kuin se joululiinakin kestää monen vuoden käytön, kestää myös oranssiruutuinen syysliinakin.
Vierailija kirjoitti:
Mammat ostelee halpatyövoimalla tuotettua kiina-roskaa, ja ovat samalla huolissaan ilmastonmuutoksesta.
Aika tekopyhää
Ei kurpitsoja Kiinasta tuoda. Tekopyhää täällä arvostella muiden juhlimista. Itse et varmaan sitten vietä mitään juhlia koskaan, kun niin sädekehä kiiltää?
5,90€. Ostin naamiaishärppäkkeen itselleni.
Hirvittävästi lisääntynyt tuo Halloween kama kaupoissa...
Pojalle ostin Ninjago- naamarin halloweenjuhliin, 10e. Ja nyyttäreihin sipsipussin 2,50e.
Onhan se ihan kamalaa jos tähän synkimpään vuodenaikaan syntyis joku hauska juhlapäivä... 😱 Kyllä suomalaisen pitää saada olla kotona pimeässä yksin ja möllöttää vaan 🙂
Olen ehta suomalainen enkä amerikkalainen, joten kaikenkarvaiset halloviinit saavat minusta nähden häipyä sinne, mistä ovat tulleetkin. Edellä olevastakin voinee jo päätellä, että senttiäkään en tuhlaa moiseen amerikkalaiseen hapatukseen. Trumputin juhlikoon niin paljon että repeää.
0€.
Tosin oon hirveen huono ostamaan mitään krääsää, sesonkisisustusta tai koristetta muutoinkaan.
Tuttavapiirissäni en ole vielä törmännyt esimerkiksi itseni lisäksi keneenkään toiseen, joka ei ole koskaan omistanut yhtäkään joulukoristetta.
Joululahjoja ostan läheisille ja juhannuksena menen festareille, mutta siihen se oikeastaan jää. Muita vuoden juhlia en vietä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehta suomalainen enkä amerikkalainen, joten kaikenkarvaiset halloviinit saavat minusta nähden häipyä sinne, mistä ovat tulleetkin. Edellä olevastakin voinee jo päätellä, että senttiäkään en tuhlaa moiseen amerikkalaiseen hapatukseen. Trumputin juhlikoon niin paljon että repeää.
Hei unohdit käyttää nimimerkkiä Pertti 62v Ivalosta!
Kaksi valosarjaa, hinta oli joku 7-8€ kpl eli 14-16€
Olisin halunnut ostaa isohkon keraamisen kurpitsalyhdyn, mutta en löytänyt sellaista.
En ole vuosiin käyttänyt penniäkään. Lasten ollessa pienempiä asuimme ulkomailla ja siellä Halloween oli iso juttu, kouluun pukeuduttiin ja oli pukuparaateja, sopivat kavereiden kanssa teemasta ja sitten niiden rytkyjen perässä juostiin pitkin kaupunkia. Illalla oli trick or treat -kierrokset, talon ovi piti koristella (=merkki että meille saa tulla) ja karkkiin meni vähän rahaa.
Halpaahan noi kaikki oli, mutta sitäkin työläämpää hankkia jättimäisessä kaupungissa. Lopulta oli kyllä hyvä setti koristeita.
Toisaalta, koristeet on meillä yhä, lukuunottamatta jotain kertakäyttöistä "hämähäkinseittiä", joten välillä ollaan koristeltu vähän täällä Suomessakin kun Halloween on osunut viikonloppuun.
0e. En koskaan osta mitään koristeita. En tykkää niistä ja olen liian pihi tuhlatakseni sellaiseen.
Onhan se hyvä että on noille kurpisoillekki jotain käyttöö
Mammat ostelee halpatyövoimalla tuotettua kiina-roskaa, ja ovat samalla huolissaan ilmastonmuutoksesta.
Aika tekopyhää