Osaatko suositella empaattista lääkäriä Helsingistä aikuiselle, eronneelle ja väsyneelle yksinhuoltajaäidille?
Kommentit (11)
Diacorin psykiatr. lääkäriasema tms.
ohjaavat eteenpäin, esim. mielenterveystoimistoon. Kuulostat ihan siltä, että keskusteluapu varmasti auttaisi!
Jos haluat mennä kuitenkin yksityiselle, niin esim. Heljä Lankinen Mehiläisessä on mielestäni tosi ammattitaitoinen, perusteellinen ja ohjaa myöskin eteenpäin jos tarvis. Hän on siis psykiatri. (Ja itse asiassa olen itse käynyt hänen luonaan vuosia sitten, joten en ole ihan sale että ottaa vastaan vielä tuolla Mehiläisessä)
Voimia! Hyvä että haet apua, ja tänne kirjoittaminen oli ensimmäinen askel.
...tilanne- mulla oli yhtäaikaa tapetilla ero, muutto ja lähiomaisen kuolema sekä YH:ksi jääminen.
Pyörryin kesken työpäivän silkasta uupumuksesta ja surusta- pääsin Diacoriin Sonja Kiuru-Kuhlefelt- nimisen yleislääkärin vastaanotolle.
Todella ihana ja empaattinen tyyppi- otti tilanteen vakavasti ja järjesti aikaa keskustelulle jota kaipasin. Hän otti minuun vielä myöhemmin yhteyttäkin ja kysyi miten menee.
Ottaa vastaan ainakin Itäkeskuksen Diacorissa.
Kysyivtä vielä, että saako paperti lähettä omalle lääkärille (muuten eivät mene mihinkään), suosittelen lämmöllä!
Ylipäätään lääkäriin on vaikea mennä. Tämäkin aika tuli varattua terveydenhoitajan kautta kun sanoin, että en enää jaksa.
Yksityiselle voin mennä yhtä hyvin. Riittää kun tietää, että vastassa on
ihminen. Lääkäri, joka aidosti ainakin näyttää välittävänsä.
En jaksa odottaa enää kolmatta viikkoa.
Huomenna yritän tavoittaa näitä ehdottamianne lääkäreitä.
Ystävällisesti kiittäen,
ap
Kävin kurkkaamassa Diacorin nettiajanvarauksen kautta että tälle Kiuru-Kuhlefeltille pääsis vastaanotolle jo keskiviikkona- vapaita aikoja oli runsaasti.
Joten jos haluat niin ajan voi varata jo netistäkin tai sit soittaa.
www. diacor. fi &etusivulla linkki netti-ajanvaraukseen....
Voimia sulle ap
Terkuin numero 6
Miten sen nyt osaisi muotoilla..
Tällä palstalla näyttää monesti saavan vettä niskaan mutta myös aidosti välittämisen tunnetta sekä apua. Sitä tarvitsin ja siitä kiitos. Piirtäisin kukkasen jos näkyisi :)
TOIVOTTAVASTI AP SAAT PIAN AVUN TILANTEESEESI.
Parempaa kevään jatkoa toivoen KUUTONEN
Täällä huhuaa tämä nro 6 ja 12 joka vinkkasi siitä Diacorin lääkäristä.
Jos luet tämän niin kerropa miten menee-saitko ajan lääkärille?
Olisi kaiketi riittänyt pelkkä äiti.
Olen nyt kuitenkin eronnut ja jäänyt yksinhuoltajaksi. Ulkoisesti puitteet ok enkä kuulu yhteiskunnan tukien väärinkäyttäjiin. En saa mitään tukia.
Olen aina hoitanut asiani, maksuni, velkani jne.
Monen vuoden perhehelvetti on takana päin ja nyt jälkikäteen näyttää iskevän.
Ahdistusta, unettomuutta ja fyysisiä tuntemuksia.
ap