Olen alkanut ajatella, että olen puhtaasti tyhmä kun olen köyhä
Ajattelen näin vanhemmistanikin, koska ovat ajautuneet taloudelliseen tuhoon. Äitini on yo-merkonomi, eli pitäisi olla edes jonkinlaiset alkeet kasassa, että ei ajaudu totaalliseen tuhoon. Isäni vasta mysteeri on. On sellainen suvun musta lammas, mutta pitäisi sitä älyä vähän olla kun kykenee rakentamaan tekniikkaa, mutta miksi ei ole ottanut sitä älyä käyttöön? Luovutti kaiken keski-iän kynnyksellä, ihan kuin ei olisi ymmärrystä, että asioille voi tehdä jotain, alkaa vaan ajelehtia. Oma äo on (ainakin ollut) melko korkea, joten en käsitä mikä jumittaa, geenivirhe?
Olen ollut pitkään sairas, enkä ole missään nimessä työkykyinen. Opiskella voisin voimien mukaan, mutta mulla on ADD mikä tekee kaikesta liian vaikeaa tuoda käytäntöön, koska kaikki energia menee nyt perheen pyörittämiseen. Miksen vain keksi jotain ja vain rikastu.
Tuli tämä taas mieleen kun katselee tätä hyvätuloisten kerhoa, että kai siellä on pakko olla taustalla joku älygeeni mikä itseltä vain puuttuu. En esim. ymmärrä bitcoineista enkä normaali sijoittamisestakaan yhtään mitään.
Kommentit (30)
Olen ajatellut, että tulen olemaan ihan onnellinen vaikka köyhänäkin. Viisas olen kyllä mielestäni.
Äänestäkää Juhana Vartiaista. Hän haluaa, että te köyhät ja työttömät pesette naapurienne ikkunoita tai hakkaatte halkoja. Aina parempi tehdä jotain, vaikka ilmaiseksi. Saatte muutaman euron, ettekä tunne itseänne syrjäytetyiksi. Tänään nautimme täyteläistä punaviiniä, kera chateaubriandin. T. Rakkaudella, Juhanan vaaliavustaja. Ps. Vaaleissa tavataan. Äänestäkää, niin vaikutatte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa sijoitustesteissä sokea apina on AINA sijoittanut ylivoimaisesti parhaiten, eli ei noita hommia ymmärryksellä ja järjellä tehdä!
No en tiedä, mutta nytkin oli juttu kryptovaluutalla miljonääriksi tulleesta, Alexander Hanhikoski, jolla ”matemaattinen ja tietotekninen tausta”. Sijoitti 20000 ja muutamassa vuodessa miljonääriksi. -ap
Bitcoineja ostivat alkuaikoina eniten ne joilla oli tietotekninen tausta. Ei sitä voinut ennakkoon tietää että bitcoinin arvo nousisi niin paljon. Itse ostin bitcoineja ensimmäistä kertaa kun yhden sellaisen arvo oli 5 euroa. Sillä olisi rikastunut, mutta ne kaikki menivät käyttöön. En kuitenkaan syytä itseäni.
Voit olla, sillä nuo eivät sulje pois toisiaa, toisaalta sitä tarkoitakkaan. Minä olen omasta valinnastani köyhä, ja nautin elämästäni.
moii taraa💚💚💚