Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on KTM ja itse olen

Vierailija
01.11.2018 |

AMK-tutkinnon suorittanut. Tunnen itseni tyhmäksi hänen seurassaan vaikka mies sanoo rakastavansa minua ja haluavansa perheen minun kanssani. Voiko tästä tulla mitään jos meidän koulutus eroaa noin paljon?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mieheni on amistason koulutuksella duunarina ja minä opiskelen parhaillaan maisteriksi ja olen asiantuntijatason tehtävissä. Silti mieheni tienaa minua enemmän ja koen esimerkiksi älliä vaativat keskustelut mieheni kanssa mielekkäiksi.

Vaikka minä ymmärrän pankin toimintaa paremmin esimerkiksi asuntolaina ja autolaina -asioissa, niin minä en puolestani ymmärrä miehen työstä paljoa mitään.

Ei koulutustaso siis kerro mitään älykkyydestä tai pariskunnan yhteensopivuudesta. Miestäni ei vaan esimerkiksi korkeakouluopinnot ole kiinnostaneet.

Onko maisterin tutkintosi humanistihömpästä? Ainakin minun dippainssinä on hankala keksiä amisammattia, josta en ymmärtäisi yhtään mitään

Vierailija
22/29 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei trolli. Tämä humanistihömppä opiskelee kauppatieteiden maisteriksi ja en juuri tiedä ja ymmärrä elintarvikkeiden pakkauksesta ja tuosta tuotannon puolesta, valvonnasta yms. paljoakaan. Tai tällainen fiilis mulle tulee mieheni kans jutellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä tämä tyhmyys mielestäsi ilmenee? Minkälaisissa asioissa se tulee vastaan? Ethän sekoita tietämättömyyttä tyhmyyteen? Kukaan ei voi tietää kaikkien alojen asioita kovin syvällisesti, kun taas oikea tyhmyys on ihan yleistyhmyyttä joka näkyy perusasioissa.

Vierailija
24/29 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin miehellä on KTM, ja joskus keulii vähän liikaa.

Vierailija
25/29 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on ns. maksullinen nainen ja itse olen gynekologi. Tunnen itseni vajaamittaiseksi suhteessamme.

Tienaako vaimo paremmin?

Vierailija
26/29 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIMONI ON KTM ITSE OLEN YAMAHA, SERKKUNI ON GAGIVA OLENKO NORMAALI?

Vierailija
27/29 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HD4FAGs kirjoitti:

VAIMONI ON KTM ITSE OLEN YAMAHA, SERKKUNI ON GAGIVA OLENKO NORMAALI?

Älä huuda!

Vierailija
28/29 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on AMK-tutkinto, miehelläni yo-tutkinto. Silti mies tienaa bruttona 3900 e / kk enemmän kuin minä. Minä olen koulutustani vastaavassa työssä, mies osaamistaan vastaavassa työssä. En ole itsekään tyhmä ja tiedän, että kykyni riittäisivät tekemään vaikka väitöskirjan. Jatko-opintojakin harkitsen, vaikka se ei mieheeni mitenkään liitykään. Koulutuksestaan "huolimatta" hän on yksi älykkäimpiä tuntemiani ihmisiä. Ymmärtää, kuinka maailma pyörii ja on sosiaalisesti lahjakas, tunneälyäkin hänellä on. Työssään esimiestehtävissä, niissä nimenomaan henkilöstöjohtajana varsin pidetty ja oman alansa huippuasiantuntija. Toki hänellä on lukion jälkeen suoritettuja opintoja ja varsin vakuuttava työhistoria jo lukiovuosistaan. Hän ei ole tavoitellut tiettyä koulutusta ja tutkintoa vaan osaamista, josta on hänen alallaan hyötyä. Älykkään ihmisen teko. Hän on onnistunut siinä. 

Vierailija
29/29 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sama juttu pitkään, mutta 20:n avioliittovuoden jälkeen päätin itsekin kouluttautua maisteriksi. Gradun kun saan vielä palautettua, niin olen valmis.

Tässä tapahtui sitten niin, että mies päättikin alkaa tehdä väitöskirjaa, eli miehestä tulee tohtori, kun minä olen pelkkä maisteri..

: D Tee sinäkin väitöskirja niin mies alkaa tähdätä professoriksi.

Ööö.. Professori on työnimike eikä joku vielä ylempi tutkinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä