Ahdistaakin ajatus suhteesta. Muita?
Erosin vuosi sitten väkivaltaisesta miehestä. Nyt olen pikkuhiljaa alkanut kaipaamaan miehen kosketusta ja suhdetta mieheen. Mutta toisaalta: kun deittipalvelussa mies ottaa minuun yhteyttä alkaa ahdistus.
Ahdistaa koska: tunnen että en ole tarpeeksi hyvä miehelle, ehkä olen ruma, liikaa rasvaa kehossa väärissä paikoissa, liian vanha, väärän väriset silmät ja tukka, ym, ym...
Ahdistaa myös ajatus, että mies voi ollakin huijari tai osoittautua taas väkivaltaiseksi.
Ahdistaa ajatus suhteesta seuraavasta erosta, koska niinhän suhteet yleensä päättyvät. Ja nykyään ne päättyvät yhä aiemmin ja aiemmin. Enää ei olla yhdessä vanhuuteen saakka, halutaan kokemuksia ja elämyksiä uusista suhteista.
Ahdistaa ajatus että suhde vie suurimman osan ajastani. Jo pelkkä miehen ja suhteen ajattelu vie ison osan huomiokyvystä ja jos rakastunkin palavasti niin päähän siitä menee aivan sekaisin pitkäksi aikaa. Pahimmassa tapauksessa päädyn jopa muuttamaan yhteen miehen kanssa jota huomaan paapovani kuin lasta, valmistaen hänelle ruuat, pesten pyykit, ym.
Onko rakkaus ja läheisyys kaiken sen arvoista? Ehkä minusta ei vaan ole enää suhteeseen vaikka vastakkaista sukupuolta kaipaankin. Ja ei, en halua ostaa mitään seuralaispalvelua mieheltä. Kaipaan vain tavallista suhdetta, en pelkkää fyysistä puolta.
Kommentit (3)
Samoja ajatuksia eronneena miehenä. Ehkä kannattaa kuitenkin takertua niihin hyviin puoliin eikä murehtia omia puutteita.
Kuullostaa siltä ettet ole valmis suhteeseen, kun löydät vain huonoja puolia. Itse eron jälkeen olin into piukeena uudesta miehestä, tosin olin itkenyt ja käsitellyt erosurut jo vuosia ennen eroa. Kaipasin jo todella paljon oikeaa parisuhdetta. Vuoden katselin maailmaa eron jälkeen ja netistä löysin, todellisen kultakimpaleen.
Ehket ole vielä valmis suhteeseen. Itse kävin puolisen vuotta eron jälkeen treffeillä ja ahdisti aivan hirveästi, vaikkei deitissä ollut varsinaisesti vikaa. Sen jälkeen en ole halunkt kokea samaa ahdistusta uudestaan eli en ole käynyt treffeillä. Annan koko asian olla. Jos joskus tulee vastaan joku, niin tulee, jos ei tule, niin sitten ei. Onneksi ei ole pakko seurustella. Kosketuksen puutteeseenkin tottuu.