Helsingin keskustassa asuvat, mikä äsken paukkui?
Asumme Kampissa. Äsken alkoi kaamea mökä ja pauke, ei kuulostanut ilotulitukselta. Alkoi klo 21.30 jälkeen ja päättyi äsken. Mistä on kyse?
Kommentit (17)
Ilotulitus jätkäsaaressa. Tuli clarionin suunnalta.
Samaa mietin Punavuoressa. Ei kuulostanut ilotulitteilta. Kadullamme monet ihmettelivät ikkunoissa.
Okei kiitos tiedosta, yritin katsoa ikkunasta mutta meillä olkkarin ikkunat Kampin kauppakeskukselle päin niin en nähnyt ilotulituksia.
Pikkiksessä kuulosti ilotulitukselta.
Oli ilotulitus, näkyi mun ikkunasta
Mikä siellä paukkui lauantai-iltana? Olisiko ollut seitsemän ja puoli kahdeksan välillä. Luulin ilotulitukseksi, mutta en ole varma. Kuulosti aivan joltain tykiltä.
Hietsussa oli ilotulitus ja upea olikin
Oli hieno ilotulitus hietalahdenrannassa
Tiedättekö mikä ilotulitus oli? Harmi ettei nähty. Kuulosti niin voimakkaalta että luulin jo että täällä on joku ammuskelu menossa. :D Olin jo hakemassa lapsia piiloon ikkunan alla olevasta sängystä. 💪
Ap
Ilotulitusnäytökset 31.10. kello 21-22 Länsisatamassa ja 2.11. kello 18.15-19.00 Kaivopuistossa aiheuttavat tilapäistä meluhaittaa.
Sanoo Helsingin poliisi.
Oli se ilotulitus, meille näkyi. Mutta kenen?
Jaahas, mäkin Huutokonttorin lähellä ihmettelin, ois ehkä voinut katsoa ikkunasta ulos.
Joku ilotulitusfirma juhli synttäreitään
No anteeks! Rouva teki meillä hernerokkaa ja pistelin pari lautasellista juuri naamariin. Meni ehkä 3 min ja peräsuoli pitkällä jo paukuttelin. Mulla kun lähtee ilmat, niin se on sitten melkoista tulitusta. Kalsaritkin paloi karrelle.
Kyllä ollaan uusavuttomia jos ei ilotulitusta tunnista.
Niin kuului ja ajattelin sen olevan ilotulitus. Olisi varmaan kannattanut sittenkin katsoa ikkunasta.