Naimisissa oleva mies ja treffailu
Olen käynyt muutaman kerran syömässä naimisissa olevan miehen kanssa. Miehellä on vaikutusvaltaa ja ehkä sen vuoksi hänen on vaikea luottaa ihmisiin, koska aina on epäilys, että onko ihmisillä taka-ajatuksia. Olen saanut luottamuksen ja tullaan hyvin juttuun. Hän on avautunut mulle henkilökohtaisista asioistaan. Seksiä tai läheisyyttä hän ei ole saanut vaimoltaan muutamaan vuoteen (näin ainakin kertoi).
Edellisellä kerralla, kun lähdettiin pois mies yritti suudella mua. Sanoin ei ja käänsin pään pois. Nyt kysyi haluanko nähdä ensi viikolla. En tiedä mitä vastaan? Seksiäkö mies vaan haluaa? Toisaalta haluaisin nähdä, toisaalta en. Itse olen sinkku. Mitä tehdä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Just pettäjän tavallinen tarina. 😁 ei saa vaimolta muka seksiä ja läheisyyttä, mutta lasten vuoksi on kestettävä. 😂
Olisikohan se siksi se pettäjän tavallinen tarina, että se ON se tavallinen tarina. Lasten takia sitä moni sitkuttelee missä tahansa paskassa.
Älä ole noin naiivi. Saman tarinan läheisyyden ja seksin puutteesta kertoo jokainen petturi, mies tai nainen, totta tai ei. Sano, että voit palata asiaan, kun mies on virallisesti eronnut.
Jotenkin uskon, että mies puhuu totta vaimon suhteen. Kertoi siitä vasta siinä vaiheessa, kun oppi luottamaan minuun ja selkeesti se oli hänelle vaikea asia kertoa.
En tiedä oliko tuo suudelman yritys harkittu teko vai johtiko tilanne siihen. Sitä ennen halattiin, niin kun on halattu aina tavatessa ja lähtiessä. Ap
Ap, alkaako miehen nimi J-kirjaimella ja mies on pk-seudulta.. Kuulostaa vain aivan minun tapailemaltani mieheltä myös
Vierailija kirjoitti:
Ap, alkaako miehen nimi J-kirjaimella ja mies on pk-seudulta.. Kuulostaa vain aivan minun tapailemaltani mieheltä myös
Etunimi alkaa J:llä, mutta ei asu pk-seudulla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin uskon, että mies puhuu totta vaimon suhteen. Kertoi siitä vasta siinä vaiheessa, kun oppi luottamaan minuun ja selkeesti se oli hänelle vaikea asia kertoa.
En tiedä oliko tuo suudelman yritys harkittu teko vai johtiko tilanne siihen. Sitä ennen halattiin, niin kun on halattu aina tavatessa ja lähtiessä. Ap
Voihan se mies puhuakin totta. Oikeuttaako silti pettämään? Raukkamaista!
Ei tarvitse. Avioeron saa koska tahansa, toisen osapuolen suostumusta ei tarvita. Muuttofirman avulla muuttokin sujuu nopeasti ja näppärästi.
Ihme tekosyy pettämiselle. Vaimo ei anna, pakko panna muita... Huoh.