Lähdössä ensi talvena Thaimaaseen. Mikä on mielestäsi parhain uima ranta Phuketissä?
Kommentit (20)
Sellainen vinkki, että parempaa provoa ensi kerralla!
Ensinnäkin se on Thaimaahan ja toisekseen uimaranta on yhdyssana. Jessus sentään.
Jos jäisit kotimaaseen opettelemaan oikeinkirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin se on Thaimaahan ja toisekseen uimaranta on yhdyssana. Jessus sentään.
Vain kouluttamaton wt-väki edes haluaa jonnek taimaaseen. EN menisi vaikka ilman pääsisin.
Voi miksi juuri Thaimaahan? Miksi juuri sellaiseen valtioon, joka on erittäin korruptoitunut, totalitäärinen ja jossa ei ole oikeuksia ihmisillä eikä eläimillä? Miksi ei matkakohteeksi jotain sivistyneempää valtiota?
Itse en tue moista valtiota taloudellisesti eurollakaan!
Bangla Road on paras paikka lapsi perheellä. On jokaiselle perheen jäsenelle jotain puuhaa <3
Ihanaa matkaa sinne thaimaaseen!!1
Huoh ap.
Jos nyt olet tosissasi, poista tämä ketju ja avaa uusi, missä käytät oikeaa Thaimaahan-muotoa. Saatat saada asiallisia vastauksia.
Mennä mennäänkin Ahvenanmaaseen jouluksi!
Ehkä teidän kannattaisi lähteä mieluummin Saimaaseen.
Ottakaa vene lähirannalta ja tehkää retki jollekin läheiselle saarelle
Ap, harjoittele perheristelyllä Ahvenanmaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Bangla Road on paras paikka lapsi perheellä. On jokaiselle perheen jäsenelle jotain puuhaa <3
Joo bangla roadilla oltii viime talvena koko perhe ystävä perheen kera! On nii kätevää kun voi lasten kans diskoilla ja tarjoilijat loihtii mitä ihmeellisimpiä limpparidrinkkejä ja huolehtivat pienokaisista sillä aikaa kun isit juttelee tyttöjen kans takahuoneessa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo bangla roadilla oltii viime talvena koko perhe ystävä perheen kera! On nii kätevää kun voi lasten kans diskoilla ja tarjoilijat loihtii mitä ihmeellisimpiä limpparidrinkkejä ja huolehtivat pienokaisista sillä aikaa kun isit juttelee tyttöjen kans takahuoneessa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Oo upeeta! Laitoin just hotellivarauksen ko alueelle menemään! Kyllä nyt on vaimo mielissään, kun oon hoitanut kaiken valmiiks! Banglalla koko kaks viikkoa!
Bangla ❤️
T: AP
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi juuri Thaimaahan? Miksi juuri sellaiseen valtioon, joka on erittäin korruptoitunut, totalitäärinen ja jossa ei ole oikeuksia ihmisillä eikä eläimillä? Miksi ei matkakohteeksi jotain sivistyneempää valtiota?
Siinä tapauksessa et kusekkaan aasiaan päin.
Ja jos aletaan ihan oikeasti pilkuttamaan, niin taitaa pohjoismaat olla aikalailla rajattu tähän tarkoitukseen.
Just saying...
Vierailija kirjoitti:
No mihin maahan sitten on korrektia matkustaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin maahan sitten on korrektia matkustaa?
Pohjanmaaseen.
Jos olet perheen kanssa reissussa, niin älkää jääkö Phukettiin, jatkakaa matkaa vaikka khao lakkiin taikka vaikka koh lantalle, josta löytyvät unelmien rannat ilman että tarvitsee makoilla toistensa sylissä. Molemmat ovat tosi helppoja turistipaikkoja, eli ei tarvitse mitään extreme paikkaa etsiä, mutta monin verroin parempia kuin Phuket, myös hintatasoltaan. Mutta jos Phukettiin todella päädytte, niin ainoa ranta mitä suosittelen ainakin välttämään on Nai Harn, ok, se on ihan oikeasti hieno, mutta virtaukset ovat todella voimakkaat! Ja siellä joka sesongilla hukkuu paljon porukkaa. Ihan varoituksen sanana vaan.
Voisin toki montaa muutakin paikkaa aasiassa, niin Thaimaassa kuin aasiassa yleensäkkin.. Thaimaa on kyllä perus helppo. Olen itse matkaillut ja kierrelyt ristiin rastiin repun kanssa Thaimaassa suunnilleen sen 40 viikkoa elämästä.. . (ja saman verran muualla aasiassa) En pakettimatkoista mitään tiedä, kun aina olen vain selkään repun heittänyt ja sinne lentänyt ja mennyt minne milloinkin on huvittanut.
Ja joo, ttähän väliin pako sanoa että olen nainen, että en ole sen perässä siellä juossut, vaan ihan reppuretkeillyt ja sukeltanut. Ja kun perheen perustin ja oman lapsen sain, niin perheenä ollaan paljon edelleen siellä aasian suunnalla reppu selässä heiluttu ihan siitä asti kun lapsi oli vauva. Eikä aiota lopettaa.
Kuitenkin, hauskaa reissua ja nauttikaa. Aasia on ihana! <3
Säästäkää rahanne, ja menkää ensi kesänä koko perhe Puuhamaaseen.
Lapsiperheelle Kata beach ja Karon beach. :)
Rauhallisin ja pienin ranta on Kata beach, sitten Karon beach, ja vilkkain Patong beach, sitä en lapsiperheelle suosittele.
Itse olimme Karon beachilla, kävimme myös Kata beachilla ja vierailimme Phi Phi -saarella.