Otin väärän palan kakusta?
Työkaveri toi tänään pellillisen marjapiirakkaa töihin. Leikkasi paloiksi ja kysyi minulta, kun kuljin siitä ohi, minkä palan haluan ja ohimennessä vastasin sen kummemmin asiaan paneutumatta: "No vaikka ton keskimmäisen."
Työkaverini sanoi tuhahtaen: " No olisi pitänyt arvara, että sä haluat sen palan!"
Sen jälkeen julisti kaikille, etteivät ottaisi keskipaloja, koska hän tykkää vain niistä.
Siis mitä ihmettä!? Voiko olla naurettavampaa. Onko tuollaisissa piirakoissa paremmat ja huonommat palat? En tiennytkään...
Kommentit (10)
Aika tökeröä sinulta, keskimmäinen palahan on varmaan kaikkien mielestä paras, koska siinä ei ole mitään kuivia reunoja.
Vierailija kirjoitti:
Aika tökeröä sinulta, keskimmäinen palahan on varmaan kaikkien mielestä paras, koska siinä ei ole mitään kuivia reunoja.
Siis ei voi ottaa sitä palaa, kun kysytään?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä reunapala on paras.
Siinä ei ollut kuin minimaalinen reuna, siis tuskin huomattava. En tullut edes ajatelleeksi, että asiaan pitäisi paneutua kovin syvällisesti ja vastasin vain jotain.
Minusta sekin on vähän hassua, että leivotaan jotain töihin ja sitten itselle varataan parhaat palat ;) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kertoohan se paljon ihmisestä, jos on heti rohmuamassa parhaan palan päältä.
Tyypillistä alle 40 -vuotiaiden naisten käytöstä. Itsekästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kertoohan se paljon ihmisestä, jos on heti rohmuamassa parhaan palan päältä.
Tyypillistä alle 40 -vuotiaiden naisten käytöstä. Itsekästä.
Mä olen 50-vuotias ja leipoja 20. Ehkä olen sitten ahne vanha täti. Enkä tietoinen parhaista paloista hyvin tasalaatuisessa piirakassa ilman huomattavia reunoja. ap
Vierailija kirjoitti:
Tökeröä oli sanoa, että arvasi, että sinä otat sen keskimmäisen palan. Suorastaan veetuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tökeröä oli sanoa, että arvasi, että sinä otat sen keskimmäisen palan. Suorastaan veetuilua.
Eihän ollut. Osoittaa vain, että kakunleipoja tiesi ap:n luonteen.
Mun mielestä asia on niin, että jos kerran tuodaan töihin jotain leipomuksia, pitää miettiä jo etukäteen, onko tarpeeksi antelias 'emäntä' vai ei eli meneekö liikaa tunteisiin sen leipomuksen jakaminen muille. Tässä tapauksessa taisi mennä. Normaali ihminen leikkaisi leipomuksen, asettaisi tarjoiluvadille ilman mitään vahtimista ja huomauttelua.
Oli tai ei, ei kuulu kysyä, odottaa vastausta ja alkaa nillittää siitä.