Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin, että alan kasvissyöjäksi!

Vierailija
31.10.2018 |

Nyt loppuu lihansyönti. Ihan hirveä kohtalo noilla eläimillä, kuljetetaan rekoissa tehtaisiin tms. kuolemaan. Ihan hirveetä. Ei sitä vaan jotenkin ole ennen ajatellut.

Nyt olen toden teolla herännyt ajattelemaan asiaa ja tajunnut, että ainakaan minun takiani ei enää kenenkään eläimen tarvitse kuolla. Kasvissyönti alkoi tänään ja kestää loppuelämän.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu päätös.

Vierailija
2/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas mietin että voisi uskaltaa syödä possua vähän enemmänkin, eläimillä on kuitenkin asiat ihan hyvin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas mietin että voisi uskaltaa syödä possua vähän enemmänkin, eläimillä on kuitenkin asiat ihan hyvin Suomessa.

Ei ole hyväksi kenellekään. Ei eläimille eikä sun terveydelles.

Vierailija
4/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä😊👍

Vierailija
5/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, itse olen miettinyt samaa eläinten, ympäristön ja ihan itsenikin takia, onhan  kasvisruoka terveellistä. Täytyy vaan huolehtia proteiinin saannista, mutta se ei onneksi ole vaikeaa. Ostin sitten mustapapupihvejä ja hyviä olivat eikä tullut raskas ja ähky olokaan ruoan jälkeen.

Vierailija
6/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuuustaa totaliitaariisuuus on tunteeideeen johdattteleeemaa älyttömyyyttä.

Vierailija
7/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni valehteleminen Facebookissa ja virheellisen asian totena toitottaminen on väärin ja SUORANAISTA VALEHTELUA. Varsinkin kun kyse on pörssiyhtiöstä, joka työllistää suuren joukon ihmisiä. Häpeäisitte, valheiden levittäjät!

Vierailija
8/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedättekö, minä en koskaan lähtisi syyttämään ihmistä (varsinkaan Facebookissa) noin vaan. Tässä tapauksessa tämä eräs henkilö syytti näkemättä HK:n kuljetushenkilöä. Varmasti kyseisellä henkilöllä ja muilla samassa työpaikassa työskentelevillä ollut taas mieltä ylentävä päivä. 

Ja kiitos taas Heidi Vaalisto IS:stä.. Palkinto "Vuoden Huhupuhe"-saajaksi. Olipa taas mediakriittisyyttä, not!

Vierailija
9/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍🏼

Vierailija
10/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän metsästää enemmän itselleni luomuruokaa, kuten jänöjä ja lintuja. Tulispa pari villipossua ja valkopyrstökauris vastaan niin pakkanen tulis täyteen.

Villisika joulupöydässä vois olla kiva juttu.

Vierailija
11/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee hyvä sinä! Eläimet kuuluu luontoon ja lämpöiselle sohvalle, eikä noihin sairaisiin tehotuotantolaitoksiin :)

Vierailija
12/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihataloudesta ja teuraseläinten huonosta kohtelusta puhutaan liian vähän. Ihmisillä on liian vähän tietoa millaista nykymeininki Suomessakin on.

Vierailija
13/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Nykyään kaupoissakin (ja ravintoloissa) on niin paljon jo valinnanvaraa vegetuotteissa, että kasvisruokaan siirtyminen ei ole vaikeaa.

Vierailija
14/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä :) maapallolle on joka tapauksessa parempi et syödään enemmän kasvisruokaa vaikkei kaikki vegaaneja heti oliskaan :)

Vierailija
15/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihataloudesta ja teuraseläinten huonosta kohtelusta puhutaan liian vähän. Ihmisillä on liian vähän tietoa millaista nykymeininki Suomessakin on.

Lihataloudesta ja lehmien sekä sikojen HYVÄSTÄ KOHTELUSTA puhutaan liian vähän. Ihmiset ovat vieraantuneet maanviljelijöiden ja tilallisten arjesta,koska heillä ei ole mitään kosketuspintaa enää maatiloille. Jos olis, niin tällaisia ns. mediakohuja ei olisi.

Vierailija
16/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Nykyään kaupoissakin (ja ravintoloissa) on niin paljon jo valinnanvaraa vegetuotteissa, että kasvisruokaan siirtyminen ei ole vaikeaa.

Kiva, että poistatitte sen aamusta asti mussutetun HK Scan -ketjun. Alkoikin näyttää todisteet niin surkeilta, että oli parempi häivyttää se kaikki vähin äänin. Samalla tavalla teette kuin eräät puolueet, kun alkaa näyttää pahalta.

Vierailija
17/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta siinä Facebook-ketjussa oli kun joku oli etsinyt Esterin YouTubesta ja esitteli "normaalin" possun elämää. Possu kerrostalossa ja elämä esineellistettynä Youtube-starana.

Vierailija
18/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihansyöjät muistakaa käydä säännöllisesti tutkituttamassa paksusuolenne. Paksuolen syöpä ei ole leikin asia, muuten tehkää niinkuin haluatte.

Vierailija
19/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta siinä Facebook-ketjussa oli kun joku oli etsinyt Esterin YouTubesta ja esitteli "normaalin" possun elämää. Possu kerrostalossa ja elämä esineellistettynä Youtube-starana.

Niinno kyseinen sika ei elä kylläkään kerrostalossa vaan oikein hienossa maatalossa, loistavilla ulkoilumahdollisuuksilla niinkuin perheen muutkin lemmikit. Sika on älykäs eläin joka todellakin on lähempänä lemmikkiä kuin päivittäistavaraa jollaisena sitä kuitenkin pidetään.

Vierailija
20/21 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea valitsemallasi tiellä. Sinusta tulee hyvä vegetaristi, koska jo ennen siihen alkamista osaat sitä julistaa.