Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä vielä haluaisit elämässäsi tehdä tai kokea?

Vierailija
18.07.2008 |

Enkä nyt tarkoita mitään niin "tavallista" kuin nähdä lastesi kasvavan ja menestyvän elämässä!

Itse haluaisin päästä vielä lääkikseen vaikka on jo hyvä ammatti toisaalla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada omakotitalon, pihan, tavallisen seesteisen arjen, johon kuuluu ihanat lapset, hyvä suhde mieheen, työ josta oikeasti pidän (nyt puolikuollut työn takia), ystäviä, terveyttä. Kaipaan oikeasti tavallisuutta ja onnellisuutta.

Ja ap:lle tiedoksi, olen lääkäri, enkä kovin tyytyväinen alavalintaani

Vierailija
2/20 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näemmä ristiin, mulla kun on lähes tulkoon kaikki josta sinä haavailet!

Ihan vain mielenkiinnosta: miksi et ole tyytyväinen lääkärin työhön? Mieheni on myös lääkäri ja hän on ymmärtääkseni hyvinkin innostunut alastaan. Onko sulla vain väärä erik.ala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain maassa jossa on parempi ilmasto kuin Suomessa.

Vierailija
4/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa uskomatonta, täydellistä seksiä. Ja käydä Egyptissä tutkimassa pyramideja.

Vierailija
5/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla..perhe ja omakotitalo löytyy, ihana aviomies ja ok ammatti, sekä läheisiä ystäviä mut koskaan en ole ruotsia kauempana käynyt..mut kunhan lapset vähän kasvaa..

Vierailija
6/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä jonkun huippunopean hävittäjän tms. kyytiin.

Matkustella paljon ympäri maailmaa ja asua ainakin väliaikaisesti (mieluiten lopullisesti) jossain lämpimässä maassa.

Löytää oman kutsumusammattini, tai edes työn jota ei tarvisi tehdä verenmaku suussa.

Vierailija
7/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain merkityksellistä työtä. Nyt olen "konttorirottana" ja haluaisin tehdä jotain oikeasti tärkeää työtä. Mitä - sitä en vielä tiedä.

Haluaisin nähdä maailmaa, on paljon mielenkiintoisia paikkoja, joissa en ole käynyt, kuten Rooma, Venetsia jne.

Vierailija
8/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Haluaisimme perheellemme talon, haluaisin vaihtaa alaa, haluaisin matkustaa Italiaan ja Pariisiin.

Vierailija
9/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin oman puutarhan, jossa olisi paljon hedelmäpuita, monipuolinen kasvimaa ja kukkapenkki. Ehkä myös pieni kanala jossa maatiaisrotua.

Vierailija
10/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja talous kondikseen

Vierailija
11/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä vuosien varrella hieman harrastanut, mutta haaveilen intensiivisestä jaksosta/jaksoista jolloin voisin siihen paneutua.

Aion tämän haaveen myös piakkoin toteuttaa. Muuten varmaan tahkoaisin epätoivoisesti rahaa kuten muutkin 3-kymppiset, mutta kun olen vakavasti sairas niin eipähän ainakaan tarvitse pähkäillä valintojen välillä :-/

Vierailija
12/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa minulla on ympärilläni rakkaita ihmisiä - lapset, puoliso, ystäviä, sukulaisia. haluaisin tuntea olevani jollekin tärkeä ja rakastettu.

Vierailija
13/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtaa eilisen

Vierailija
14/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä niin, että talvet siellä, kesät täällä Suomessa. Haluaisin Espanjasta vanhan talon pienestä maaseutukylästä.

Vierailija
15/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustella edelleen erilaisissa paikoissa. Tällä hetkellä näyttää että vain jälkimmäinen tulee toteutumaan, se kun on vain itsestä kiinni ...

Vierailija
16/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on tiedossa jo työpaikka siellä

Vierailija
17/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. että olisi huvila Italiassa, jossa viettäisin mieheni kanssa talvet, kesät Suomessa. Lapset olisivat silloin jo aikuisia. Ehkä eläkkeellä ainakin onnistuisi...

Ai niin, ja haluaisin kirjoittaa ja julkaista kirjan. Ehkä siellä Italian huvilassa voisin kirjoittaa...:-)

Vierailija
18/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kyllä aika kiva juttu.

Haluaisin myös mummoksi.

Vierailija
19/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietäisin etten kuole..:)

Vierailija
20/20 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös joskus olla koko kesän vapaalla ilma, että siitä tulisi taloudellista huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme