Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-kaupoissa on nykyisin sikamaiset hinnat verrattuna S-kauppoihin taikka lidliin

Vierailija
30.10.2018 |

Miten K-kauppojen ylläpito voi olla enää kauppiaalle kannattavaa kun jokaisen K-kaupan läheltä löytyy myös lidlejä ja s-kauppoja.
Itse ostan todella harvoin enää k-kaupoista tuotteita ja silloinkin ne ovat tuotteita joita en jaksa hakea hieman kauempaa halvemmista kaupoista.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein huvikseni vertailun meidän perheen tyypillisestä kauppakasseista jotka haetaan viikonlopuksi. K kauppa:66€ Prisma: 60 ja Lidl:55€

Eli täysin merkityksetön ero.

Vierailija
22/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka paikassa todellakaan ole Lidliä. Usein on koko kunnassa vain K-kauppa ja S-kauppa. Lisäksi ihminen saattaa olla autoton ja huono liikkumaan ja on pakko käydä lähimmässä kaupassa vaikka jossain vähän kauempana olisi muitakin kauppoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-marketeissa liian suppea valikoima, Prisma ja Sittari liian isoja, aikaa menee liikaa siellä, Lidl on mulle sopivin kauppa.

Ostin juuri pussilakanat, miehelle bokserit, koiralle ruuat ja muutkin ruokaostokset.

Aikaa meni 15 minuuttia.

Vierailija
24/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Marketissa ainakin Helsingin Arabiassa käy 10 kertaa fiksumman näköistä porukkaa kuin viereisessä Smarketissa samassa kauppakeskuksessa.

Lisäksi luomun ja kotimaisuuden ystävänä suoin Koota. On minulla S-ryhmän korttikin, mutta vilauttelen sitä lähinnä hotelleissa ja Sokoksessa.

Halpuutus vie suohon ja ennenpitkää Smarketti myy keltaista styroksia juustona, vähemmän tiedostavalle asiakaskunnalleen.

Vierailija
25/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*suosin ☝️

Vierailija
26/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut käsittääkseni näin jo pitkään - ainakin meidän kylällä K-market on jo kauan ollut paljon kalliimpi kuin S-market, eikä hintaeroa voi kyllä valikoiman tai laadun paremmuudella perustella. Suurin piirtein samat tuotteet on molemmissa. Silti asiakkaita kyllä riittää molempiin kauppoihin, kai mieltymys ratkaisee paljon.

Se on kyllä huomautettava, ettäJärvenpään sittari on aika ylivertainen mihin tahansa verrattuna, vaikka tarjoustuotteita lukuunottamatta aika tyyris onkin. Mutta sehän onkin jo eri asia.

Vierailija
27/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Järvenpään cittarin sushi oikeasti niin legendaarista, kuin mitä on nähny lehtijuttuja?

Vierailija
28/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se Järvenpään cittarin sushi oikeasti niin legendaarista, kuin mitä on nähny lehtijuttuja?

Mitä miinuspeukuilla tahdotaan sanoa? Että ON? Vaiko että tyhmä kysymys? T.kysyjä

Vierailija
29/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein huvikseni vertailun meidän perheen tyypillisestä kauppakasseista jotka haetaan viikonlopuksi. K kauppa:66€ Prisma: 60 ja Lidl:55€

Kyseessä on uskomaton ero lidlin ja s-marketin hyväksi.

Vierailija
30/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut käsittääkseni näin jo pitkään - ainakin meidän kylällä K-market on jo kauan ollut paljon kalliimpi kuin S-market, eikä hintaeroa voi kyllä valikoiman tai laadun paremmuudella perustella. Suurin piirtein samat tuotteet on molemmissa. Silti asiakkaita kyllä riittää molempiin kauppoihin, kai mieltymys ratkaisee paljon.

Se on kyllä huomautettava, ettäJärvenpään sittari on aika ylivertainen mihin tahansa verrattuna, vaikka tarjoustuotteita lukuunottamatta aika tyyris onkin. Mutta sehän onkin jo eri asia.

Siis K-marketiahan pitäisi verrata Alepaan ja S-Marketia K-Supermarketiin. 

Vierailija
31/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, todella loistava hinta-laatu suhde. Se on ainoa mitä sieltä haetaan, muut ostokset Lidlstä.

Vierailija
32/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on siellä koossa palvelukin ja tuotteet. En ole vieläkään löytänyt lidlistä olterman juustoa enkä valion maitoa, ei löydy kunnon lihatiskiä vaikka kuinka etsii. Ne pitää löytyä ennenkuin kauppa on sen arvoinen että kannattaa käydä.

Vierailija
33/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta on siellä koossa palvelukin ja tuotteet. En ole vieläkään löytänyt lidlistä olterman juustoa enkä valion maitoa, ei löydy kunnon lihatiskiä vaikka kuinka etsii. Ne pitää löytyä ennenkuin kauppa on sen arvoinen että kannattaa käydä.

Ei ole valion tuotteita Lidlissä eikä tule, Valion ehdot oli kohtuuttomat. Mm.vaati että valio on siinä silmien korkeudella ja halvemmat (eli lidin omat olisi kyykky hyllyssä.

Täysin vastaavat tuotteet sieltä saa, ja löytyy myös paikalliset maitotuotteet ja Arla.

Ei haittaa minua millään tapaa että en käytä valion tuotteita.

Vierailija
34/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikauppani on iso k-market, 200m. Prismaan matkaa 7km eikä mulla ole autoa... Viikon ruuat suunnittelen tarkkaan, ja teen yhden 14km ruokareissun torstaisin. Hyötyliikuntaahan tuo toki on! Tuolta kroisosten marketista ei mulla ole varaa ostaa mitään, välillä pirkan laadukkaan halpoja tuotteita ostan kun niistä tykkään.

Vierailija
35/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihatiskit...;)

Arvatkaapa mihin laitetaan tuotteet, joiden viimeinen käyttöpäivä lähestyy...

Vierailija
36/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävisin lidlissä vaikka ne hinnat olisivat samalla tasolla kuin muissa kaupoissa. En jaksa sitä loputonta prismojen käytävien tallailua ja kymmenen metrin hyllyn selailua yhden juustopaketin selailuun. K-kaupassa taas ei ole raskinut asioida vuosiin muuta kuin pakon edessä. Säälittää miten vähäosaisilla menee kaikki rahat näihin lähikauppoihin kun ei ole mahdollisuutta tai mielenterveyttä mennä kauemmas johonkin halvempaan kauppaan.

Vierailija
37/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuodessa ero 520€ eli on minusta paljonkin merkitystä

Vierailija
38/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähellä on K-kauppa ja S-market, molemmat niitä pieniä. Vein paketin K-kauppaan palautukseen ja samalla kiersin kaupan, koska tarvitsin paketin riisiä. Ei hyvänen aika, halvimman riisipaketin kilohinta oli yli 3 kertaa enemmän, kuin mitä S-kaupasta saa X-tra merkkisenä. En ostanut, vaan hain S-kaupasta ihan periaatteen vuoksi. Muutkin tuotteet, mitä silmäilin, olivat todella kalliita. Ei moitittaavaa asiakaspalvelussa, mutta ei se sen hassumpaa ole Lidlissä tai S-kaupassakaan. 

Vierailija
39/39 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten K-ketjun kauppojen myyjien palvelu on parempaa muka kuin S-marketin myyjien? Samanlaiset palvelualttiit myyjät on joka kaupassa jotka auttavat aina kun asiakas tarvitsee apua.

Ihan yhtä hyvää palvelua olen itse ainakin saanut S-marketissa aina kuin K-Supermarketissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi