Ajattele jos et saisi käyttää pyörää tai autoa
kuten jossain maissa naiset ei saa polkea pyörää tai ajaa autoa.
Itse en pääsisi liikkumaan mihinkään, koska en pysty kävellä pitkiä matkoja, ja poljen kaikkialle.
Kommentit (16)
Pitääs liftataa ja pimeäät taksit.
En nytkään omista kumpaakaan. Liikun kävellen, julkisilla, taksilla ja Uberilla.
Joutuisin vaihtamaan työpaikkaa tai kokonaan työttömäksi.
Mulla ei ajokorttia eikä fillaria. Bussilla tai taksilla kuljen, jos en mee jonkun kyydissä autolla.
Yleensä muutenkin kävelen joka paikkaan. Toiseen kaupunkiin voin mennä junalla. Nyt tosin polkupyörä korjattiin sen oltua vuoden rikki, joten olen jonkin verran ajellut, mutta kohta laitan sen talvisäilöön ja kävelen vain.
Vierailija kirjoitti:
En nytkään omista kumpaakaan. Liikun kävellen, julkisilla, taksilla ja Uberilla.
Oi kun kiva.
En käytäkään. Pyörä on rikki ja en omista autoa/korttia. Pakko kävellä tai käyttää julkisia.
Kuulostaahan se aika oudolta, jos tällanen kielto tulisi.
Oikeastaan ihan yksi lysti. Ajokortti kyllä on, mutta autoa ei eikä ole edes fillaria joten kävellen ja julkisilla on nytkin päästävä. Ja pk-seudulla pääseekin, ihan ilman ongelmia.
Ajatella. En käytä kumpaakaan ja pärjään vallan mainiosti.
Kuljen työkavereiden kyydissä töihin, kävelen ostoksille lähikauppaan. Loput tilaan netistä, mitä ei läheltä löydy. Aika hyvin tässä pärjää ilman pyörää tai autoa, aivan itsekin yllätyin.
Ei kyllä onnistuisi. 8km työmatka menee pyörällä, samoin 5km salille ja autolla sitten sukulaisille. Ostoksille pääsisi julkisilla hyvin, muualle ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden Eurooppa?
Te yhden sortin hörhöt olette yhtä rasittavia kuin hih,hulit.
Onneksi työpaikka on kävelymatkan päässä, samoin tarvittavat palvelut.