Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi paras treffipalvelu?

Vierailija
30.10.2018 |

Jos Tinder jätetään pois laskuista, niin mikä on teidän mielestänne paras treffipalvelu?

Olenko ainoa, jonka mielestä Suomessa olisi tilausta hyvälle sovellukselle/palvelulle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 on mun mielestä toimivin, vaikka siinäkin omat ongelmansa etenkin silloin, jos ei ole maksullista "jäsenyyttä". OkCupidia kokeilin, mut siellä vähän "persoonallisempaa" porukkaa, eikä itseni tyylisiä ihmisiä juuri lainkaan.

Vierailija
2/5 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 on mun mielestä toimivin, vaikka siinäkin omat ongelmansa etenkin silloin, jos ei ole maksullista "jäsenyyttä". OkCupidia kokeilin, mut siellä vähän "persoonallisempaa" porukkaa, eikä itseni tyylisiä ihmisiä juuri lainkaan.

Mitä tarkoitat tässä persoonallisemmalla?

Vierailija
4/5 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tässä persoonallisemmalla?

Ainakin itse siellä olessani tuli vastaan todella paljon omaa seksuaalista identiteettiään mitä erilaisimmilla termeillä kuvaavia ihmisiä. Eikä siinä siis mitään pahaa ole, mutta jäi fiilis, että vähän valtavirrasta poikkeavat ovat yliedustettuina. Lisäksi urbaaneja ja yltiöliberaaleja hipstereitä oli todella paljon vastaan. Kuten myös vapaissa suhteissa eläviä.

Vierailija
5/5 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta todella puuttuu hyvä, tasokas ja kaikkien tuntema treffipalvelu. Tinder on liian pintapuolinen, kysyntää ja tilaa markkinoilla olisi näin nettiaikakautena jollekin uudelle, hyvin toteutetulle palvelulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi