Suhde naimisissa olevaan ok vai ei?
Kyselisin vaan mielipidettä onko okei olla tietoisesti suhteessa (tai vaan hauskanpito) naimisissa olevan kanssa? Omasta mielestäni sinkku voi ja saa tehdä mitä haluaa, naimisissa oleva tekee myös omat valintansa.
Kommentit (17)
Kyllä sinkku voi tapailla ketä tahtoo. Naimisissa oleva kantaa vastuun omista tekemisistään.
Naisten on turha mennä syyttämään jotain toista naista oman miehen iskemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinkku voi tapailla ketä tahtoo. Naimisissa oleva kantaa vastuun omista tekemisistään.
Naisten on turha mennä syyttämään jotain toista naista oman miehen iskemisestä.
Saako mies sitten syyttää toista miestä?
Naimisissa oleva saa kokeilla muita ennen päätöstään erosta. Eli ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten on turha mennä syyttämään jotain toista naista oman miehen iskemisestä.Saako mies sitten syyttää toista miestä?
Ei tuetenkään saa! Tasapuolista nääs...
Sinkkujen mielipiteet vaihtelevat enemmän, naimisissa olevilta pääsääntöisesti alapeukkua. Huonossa suhteessa olleet tai olevat kertovat kuinka on ihanaa, kun joku välittää oikeasti, ei kannata muuhun tyytyä. Ei tarvitse tämän enempää väitellä.
Ei kenenkään tarvitse yhteen r******n tyytyä. Nykypäivänä voi olla useiden eri ihmisten kanssa ja sekin ihan ok. Elämne kuitenkin jo melkein vuotta 2019. Yhden ihmisen kanssa seksuaalinen ja muu kanssakäyminen alkaa olla menneen talven lumia.
Sinkku ei ole tehnyt lupauksia kenellekään eikä millekään. Ei ole sinkun ongelma, mitä joku toinen tekee. Ja jos joku pettää, niin kyllä siihen kumppanin löytää, vaikka toki vaimot toivoisivat, että kaikki naiset kieltäytyisivät solidaarisuudesta, että sillä tavoin saadaan se oma mies pidettyä uskollisena. Näille naisille ei ole tärkeää se, haluaako mies olla uskollinen tai kuinka paljon se oma mies jahtaa/vonkaa muita naisia, kunhan ei vaan sitä munaansa koskaan minnekään muualle onnistu tunkemaan.
Itselleni ainakin on huomattavasti arvokkaampaa se, mitä sen miehen korvien välissä on kuin se, että onko joku seksikerta joskus ollut toisen kanssa. Mieheni kun on harrastanut seksiä muiden kanssa ennen minuakin, en näe itse aktissa mitään eroa tuohon tilanteeseen. Mutta jos mieheni olisi minulle uskollinen vain siksi, ettei ole onnistunut keneltäkään saamaan niin en kyllä juhlisi.
Vaikka sinkku ei ole vastuussa naimisissa olevan päätöksistä ja parisuhteesta, niin ei se sinkun moraalista mitään hyvääkään kerro.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku ei ole tehnyt lupauksia kenellekään eikä millekään. Ei ole sinkun ongelma, mitä joku toinen tekee. Ja jos joku pettää, niin kyllä siihen kumppanin löytää, vaikka toki vaimot toivoisivat, että kaikki naiset kieltäytyisivät solidaarisuudesta, että sillä tavoin saadaan se oma mies pidettyä uskollisena. Näille naisille ei ole tärkeää se, haluaako mies olla uskollinen tai kuinka paljon se oma mies jahtaa/vonkaa muita naisia, kunhan ei vaan sitä munaansa koskaan minnekään muualle onnistu tunkemaan.
Itselleni ainakin on huomattavasti arvokkaampaa se, mitä sen miehen korvien välissä on kuin se, että onko joku seksikerta joskus ollut toisen kanssa. Mieheni kun on harrastanut seksiä muiden kanssa ennen minuakin, en näe itse aktissa mitään eroa tuohon tilanteeseen. Mutta jos mieheni olisi minulle uskollinen vain siksi, ettei ole onnistunut keneltäkään saamaan niin en kyllä juhlisi.
Naulan kantaan!
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä se on ihan eri asia mitä on ollut ennen suhdetta (menneisyys ok), kuin että pettäisi suhteen aikana. Prostituoidun kanssa pettämistä en pitäisi ollenkaan niin pahan kuin "tavallisen naisen" kanssa pettämistä. Tavalliset naiset rakastuvat.
Ennemmin kannattaisi miettiä miksi naimisissa oleva hakee seksiä tai seuraa sinkusta??? Silloin se vaimo tai oma mies ei riitä! Huono henkinen yhteys.... mutta 99% tapauksista kotona on todella huonoa seksiä. Miksi kukaan haluaisi vaihtaa timanttia metallin palaan?
Ei ole kummaltakaan oikein. Olen sinkku ja jouduin varatun miehen pelinappulaksi. Ei kertonut että oli varattu, mutta sain selville ja jätin heti. Ei kiinnosta varatut!
Sitten jos avioparilla on sopimus että voi käydä vieraissa niin se on ok mutta kolmannelle pyörälle täytyy myös kertoa missä mennään.
Ihan normaalia toisten kunnioittamista tämä, jos et osaa kunnioittaa muita kuten varatun puolisoa niin mieti kunnioitatko edes itseäsi?
Tottahan toki ok. Itsellä mukava 35v mies joka naimisissa, nähdään n. 3 kertaa viikossa.
Mitä sä nyt tällä haluat saada aikaiseksi? Hirveän älämölön? Väsähtänyt juttu ja moneen kertaan läpipuitu. Keksi parempi.