Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä 1m + 2n

Vierailija
30.10.2018 |

Hei,

Kun olette harrastaneet seksiä kokonpanolla mies ja kaksi naista, niin miten homma on toiminut?

Varsinkin jos toinen nainen on oma siippa.

Miten huomioitte molemmat? Pitääkö naisten olla bi-henkisiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kuulla myös erityisesti miesten näkökulmaa tähän. Mulla on muutamiakin eri pariskuntia jotka ovat kosiskelleet mukaan ja suunnitteilla on nyt kimppa uuden fwb-kaveripojan sekä erään hänen kaverinaisen kanssa joka mulle uusi tuttavuus. Aiemmin olen kimppaillut ystäväpariskunnan kanssa jossa molemmat osapuolet olivat kyllä kimpussani yhtä paljon ja mies niin innoissaan kyllä että ei ehtinyt molempia hoidella kun laukesi minuun. Niissä kimpoissa joissa olen ollut mukana on naiset olleet ehdottomasti bi-henkisiä, ei se välttämätöntä ole mutta auttaa asiaa. 

Naisena eniten 2n1m- touhussa pelkään sitä että jäisi jotenkin vaille, ulkopuoliseksi ja siten tulisi olo että on vähemmän haluttava kuin toinen. Sitä ongelmaa ei ole onneksi ollut mutta se olisi pahinta. Kehotan huomioimaan omaa siippaa kunnolla.

Vierailija
2/2 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sovittiin vaimon kanssa niin, että olimme molemmat kolmannen pyörän kimpussa. Ei tullut kummallekkaan morkkiksia ja kaikki nautimme. Vaimoni ei ole aikaisemmin ollut toisen naisen kanssa ja olikin erittäin kiihottavaa nähdä hänen nuolevan toista naista ja päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla