Mitä teet sillä aikaa kun teillä on nuohooja, huoltomies tjms käymässä kotona? Oletko itse sillä aikaa paikalla vai lähdetkö pois?
Itse olen yleensä paikalla mutta meen toiseen huoneeseen surffailemaan ipadilla tänne vauva-palstalle.
Kommentit (27)
Käyn sillä aikaa veskissä lirputtelemassa pienet päiväorkut.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuohoojaa ainakaan voi yksin jättää.
Meillä tuttu nuohooja kävi luvan kanssa, kun ei ollut kukaan kotona. Sovittiin etukäteen.
Oon himassa. Juttelen ja teen normi kotihommia siinä samalla.
Olen kotona. Mulla on lemmikkejä ja niiden turvallisuuden vuoksi olen aina paikalla. Esim. kun mulla oli vielä kissa eka ne päästi sen karkaamaan vaikka olivat tietoisia, että sisäkissa löytyy. Sitten kun olivat tehneet työt niin eivät siistineet jälkiään. Irrotetut teipit ym. oli viskattu lattialle siihen malliin, että jos kissa olisi niillä leikkinyt olisi voinut tukehtua.
Nyt on lemmikkirottia, joten ulko-ovea ei missään nimessä saa jättää auki kylmällä (en luota, että sulkevat) sekä koiranpentu jonka ne varmaan myös päästäisivät karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Istun nojatuoliin ja tuijotan intensiivisesti. Puristan käsinojia rystyset valkoisina ja en puhu mitään.
Ketään ei voi päästää valvomatta hääräämään omissa nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan päälle seksikkäät alusvaatteet ja niissä keikistellen kysyn voisinko olla herra huoltomiehelle jotenkin avuksi.
Tein näin kuumalle, hyväkroppaiselle ja parikymppiselle putkimiehelle. Rassattuaan putket hän päätyi rassaamaan minunkin röörini. Siinä ihanasti ruokapöytää vasten. Sellaista ammattimiehen käsittelyä en olekaan saanut aiemmin. Nyt tiedän, mitä olen mieheni kanssa menettänyt.
Tästä tuli mieleen, kun asuin taloyhtiössä, jossa ilmastoinnin suodattimet vaihdettiin kaksi kertaa vuodessa. Minun asuntoni suodatin oli vessassa, ja AINA kun ne huoltomiehet tulivat paikalle, olin vääntänyt jotkin aivan jäätävät savet sinne vessaan. AINA. Kyllä hävetti. Ehkä mä kuljin heidän keskuudessaan nimellä paskamuija tai jotain.