Auttakaa pliis joku Nordea Tunnuslukusovelluksen kanssa
En saa aktivointikoodia, millä saisin tunnuslukusovelluksen käyttöön uudessa puhelimessa:( Liittymä on myös uusi. Vanha liittymä/vanha puhelin ei enää toimi.
Kommentit (21)
Aktivointikoodi pitää tilata verkkopankista. Jos et pääse sinne, koska sulla ei ole mitään muuta esim. toimivaa tunnuslukukorttia, soita Nordean asiakaspalveluun jotta saat kertaluontoiset verkkopankin sisäänkirjaustunnukset.
On muuten persiistä tuo Nordean tunnuslukusovellus. Mulla oli se iPhonessa aikoinaan, sitten tuli versionpäivitys, lakkasi toimimasta. Täytyi aktivoida uudelleen.
No, sitten ostin uuden puhelimen ja asensin taas tunnuslukusovelluksen. Toimi aikansa, mutta minun on työssäni käytettävä puhelinta mobiilisovellusten kehittämiseen, ja kas kummaa, kun asetin laitteen kehittäjätilaan, Nordean tunnuslukusovellus ilmoitti ettei puhelintani voi käyttää sovelluksen kanssa. Tilasin sitten lopulta sen tunnuslukulaitteen. Olisin pitänyt vanhanaikaiset tunnuslukukortit vaikka aina, mutta valitettavasti vuoden vaihteessa ne lakkaavat toimimasta.
Tilaa se aktivointikoodi vanhalla puhelimella. Puhelimet toimii myös ilman sim korttia. Ohjeet löytyy netistä kun googlaa nordea tunnuslukusovellus uusi puhelin.
Mä sain aktivointikoodin suoraan pankin tiskiltä. Eli annettiin mukaan. Tämä Hämeenlinnassa. Ehkä kaikkialla ei näin hyvää palvelua. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Tilaa se aktivointikoodi vanhalla puhelimella. Puhelimet toimii myös ilman sim korttia. Ohjeet löytyy netistä kun googlaa nordea tunnuslukusovellus uusi puhelin.
Ehkä olen pudonnut kehityksen rattaista, mutta miten muka puhelin toimii ilman sim-korttia?
Nordealla on 24/7 ystävällinen puhelinpalvelu. Soita sinne.
android 4 lakkaa myös toimimasta 6.11.
Jouduin prkl tilaamaan itelleni sen koodikalkulaattorin.
Tilatkaa ennen sitä, verkkopankin puolelta, mobiiliappsilla ei onstu ilman kirjeenvaihtoa ym.
Tunnuslukusovelluksen rinnalle voi ottaa myös sen tunnuslukulaitteen. Itselläni on se työpöydän laatikossa juuri tällaisia tilanteita varten, vaikka 99,9 % ajasta käytän sovellusta.
Ja ne tunnuslukukortit toimii ainakin ensi kevääseen.
Mikään ei oo niin kätevä kuin tuo Nordean tunnusluku sovellus. Ei mitään lippulappuja ja huijausviestit ei toimi koska et voi mitään lukuja niille antaa. Sorry huijarit, nyt alkaa olla kiire, sillä Nordea mummotkin siirtyvät lippulapuista pois keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen pudonnut kehityksen rattaista, mutta miten muka puhelin toimii ilman sim-korttia?
Puhelimella pääsee nettiin ilman sim-korttia vaikka wlanin kautta, silloin toimisi se tunnuslukusovelluskin. Ainakin itse käytän välillä vanhaa puhelintani vielä, jos siellä on jotain, mitä en ole vielä uudelle muistanut siirtää.
Mutta ap taisi jo aloituksessa mainita, että vanha puhelin ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne tunnuslukukortit toimii ainakin ensi kevääseen.
Oikeesti,luulin että tän vuoden lopulla,käytän loppuun asti korttia🤪mistä tieto?
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei oo niin kätevä kuin tuo Nordean tunnusluku sovellus. Ei mitään lippulappuja ja huijausviestit ei toimi koska et voi mitään lukuja niille antaa. Sorry huijarit, nyt alkaa olla kiire, sillä Nordea mummotkin siirtyvät lippulapuista pois keväällä.
Sovelluksen kehittäjäkö se siellä omasta tekosestaan boustaa?
Kamala Nordea, sinne ei pääse puhelimella. Peruisin sen tapaamisen tänään, mutta kukaan ei vastaa. Täytyy kai vaihtaa pankkia, siellä on ihan pellejä työssä. Nimenomaa minua ahdistelevatkun minulla on paljon talletuksia, enkä halua ottaa heidän rahastojaan. Kyselyssä kysyttiin outoja: kai kuitenkin tunnet itsesi USA : n kansalaiseksi, siis tätä hoetaan kolme kertaa. OLen ihan Kantis-suomalainen. Onko muita ahdisteltu, haluaa nähdä naamani ja otta kuvia.
Vierailija kirjoitti:
On muuten persiistä tuo Nordean tunnuslukusovellus. Mulla oli se iPhonessa aikoinaan, sitten tuli versionpäivitys, lakkasi toimimasta. Täytyi aktivoida uudelleen.
No, sitten ostin uuden puhelimen ja asensin taas tunnuslukusovelluksen. Toimi aikansa, mutta minun on työssäni käytettävä puhelinta mobiilisovellusten kehittämiseen, ja kas kummaa, kun asetin laitteen kehittäjätilaan, Nordean tunnuslukusovellus ilmoitti ettei puhelintani voi käyttää sovelluksen kanssa. Tilasin sitten lopulta sen tunnuslukulaitteen. Olisin pitänyt vanhanaikaiset tunnuslukukortit vaikka aina, mutta valitettavasti vuoden vaihteessa ne lakkaavat toimimasta.
Et vaan osaa....tuon kätevämpää sovellusta ei olekkaan keksitty sitten Excelin. Tuolla pääsee kirjautumaan kaikkialle veikkauksesta- verottajaan, ilman pahvisia lippulappuja.
Ennenkuin vaihdar puhelimen kannattaa uusi laite aktivoida verkkopankissa, niin ei tartte soitella minnekkään.
Vierailija kirjoitti:
Kamala Nordea, sinne ei pääse puhelimella. Peruisin sen tapaamisen tänään, mutta kukaan ei vastaa. Täytyy kai vaihtaa pankkia, siellä on ihan pellejä työssä. Nimenomaa minua ahdistelevatkun minulla on paljon talletuksia, enkä halua ottaa heidän rahastojaan. Kyselyssä kysyttiin outoja: kai kuitenkin tunnet itsesi USA : n kansalaiseksi, siis tätä hoetaan kolme kertaa. OLen ihan Kantis-suomalainen. Onko muita ahdisteltu, haluaa nähdä naamani ja otta kuvia.
Aamulääke ottamatta?
Miten minä saisin sinulle aktivointikoodin? Ota yhteys pankkiisi.