Jani Toivola vihreiden puheenjohtajaksi
Rehellisille ja luotettaville tyypeille on aina käyttöä.
Kommentit (38)
tein tänne aiemmin vastaavan aloituksen. aloitus poistettiin välittömästi. syytä tähän en tiedä
Vaaliteemaksi tietenkin: "Käytä vain julkista liikennettä, eli eduskunnan ilmainen taksikortti kaikille!" Lisäksi lasku vielä kelaan, jokaisesta matkasta jonka veronmaksaja jo kerran maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Vaaliteemaksi tietenkin: "Käytä vain julkista liikennettä, eli eduskunnan ilmainen taksikortti kaikille!" Lisäksi lasku vielä kelaan, jokaisesta matkasta jonka veronmaksaja jo kerran maksoi.
Se taksilla ajaminen on ilmaista, kun ei itse maksa. Eduskunnan matkakortti kaikille, niin ei tule enää kuluja liikkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan myöskin, mutta PS:n puheenjohtajaksi.
PS puheenjohtaksi pahoinpitelijä-Hakkarainen, asuntohuijari-Vähämäki tai ex-poliisi ja nykyinen-taksihuijari-Packalen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se taksilla ajaminen on ilmaista, kun ei itse maksa. Eduskunnan matkakortti kaikille, niin ei tule enää kuluja liikkumisesta.
Sinisten Saarakkala on käyttänyt Espoon metron jälkeen 130€/pvä taksiin.
Sai jopa noottia eduskunnasta, ei ole lopettanut.
EI vihreiden tarvitse tehdä persujen virheitä. Puheenjohtaja tuomittu rikollinen, varapuheenjohtaja tuomittu rikollinen ja toinen varapuheenjohtaja "akateeminen" huijari.
Toivola ei edes ole rikollinen
Ehdottaisin Toukoa ja Jania yhteen liimattuna pikaliimalla. He voisivat näin siiamilaisina kaksosina hallita koko Suomea.
Jaa tämä taksisuhari? Siinä oikein luotettavuuden huippu. Luulin, että vihreät kannattavat julkisia, mutta olin väärässä. Kyllähän sitä juhannusbileistä voi kotiin tulla taksilla, varsinkin jos se maksetaan verorahoista.
Vierailija kirjoitti:
Jaa tämä taksisuhari? Siinä oikein luotettavuuden huippu. Luulin, että vihreät kannattavat julkisia, mutta olin väärässä. Kyllähän sitä juhannusbileistä voi kotiin tulla taksilla, varsinkin jos se maksetaan verorahoista.
Tuohan onkin ärsyttävää vihreissä: tekojen ja puheiden välissä on valovuosia!
Vierailija kirjoitti:
Taksisuhariksi sopii hyvin Packalenin känniajot Jussina ja asumissekoiluun Vähämäen ja Hakkaraisen kimppasaunat. Persut voisivat vähän tuota omaa pesää joskus siivota.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt siis perussuomalaiseten (ex-)poliisi Tom Packalenista?
Juhannuksena 30kpl taksimatkoja, arvo jotain 1000€ vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten eroaa PS-touhusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä persul-lekin kebab maistuu ma-mun tekemänä baari-illan päätteeksi, mutta maahan-muut-toa on pakko vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt siis perussuomalaiseten (ex-)poliisi Tom Packalenista?
Juhannuksena 30kpl taksimatkoja, arvo jotain 1000€ vissiin.
Niin siis se rehellinen poliisi mitä persuissa tuntuu löytyvän. Siihen tässä oli pakko viitata.
Kyllä teitä viedään taas kuin pässiä narusta. Jos lukisitte muutakin kuin ip-lehtiä, niin selviäisi että kokoomuslais- ja keskustalaistaustaiset nappaavat satojentuhansien ja miljoonien rahakeikaukset ja nauravat pankkiin mennessään.
Jotkut vihreät ja PS/siniset hölmöilevät parin sadan tai muutaman tonnin edestä ja ip-lehdet kaakattavat monta viikkoa. JA TE MENETTE LANKAAN! Facepalm tähän kohtaan.
Kannatan.