Kokemuksia ammattilaisen muotoilemista kulmista?
Suositteletteko? Jos kyllä nii kertokaa hyviä paikkoja :)
Kommentit (8)
En suosittele. Yhden kerran olen antanut muotoilla ja värjätä. Väri oli ok, mutta nyppiminen päin peetä. Oli jotenkin hämmästyneen näköinen katse pitkään kun se alareuna oli vedetty omituiselle kaarelle.
Olen käynyt ammattilaisella jo vuosia kestovärjäyttämässä ja nypittämässä kulmat ja vain muutaman kerran tulos on ollut hieman tylsä. Nyrkkisääntöni on ollut, että en mene tyypille, jolla on itsellä rumat kulmat. Hyvin usein nuoret naiset osaavat laittaa kulmat paremmin kuin vanhemmat rouvat.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Yhden kerran olen antanut muotoilla ja värjätä. Väri oli ok, mutta nyppiminen päin peetä. Oli jotenkin hämmästyneen näköinen katse pitkään kun se alareuna oli vedetty omituiselle kaarelle.
Kerran olet käynyt? Hienoa.
Itse laitellut vuosikaudet. Kosmetologilla ei vaan löydy silmää muodolle, itse tietää parhaiten.
Kampaamossa myös tehdään ripsien värjäys, kulmien värjäys ja muotoilu, ainakin itse olen aina ollut tyytyväinen tulokseen, todella helppo tapa kun samalla voi vaikka ne hiukset laittaa. Se väri itsessään on sellainen mikä kannataa valita sen mukaan mihin on tottunut, jos et juuri meikkaa niin valitse hieman tummempi omaa luonnollista sävyäsi. Jos olet tottunut käyttämään mustaa niin sitten valitset sen.
Nyppimisen sijaan voidaan noi kulmat muotoilla veitsellä jolloin se ei satu tai vahalla, joka tekee hieman kipeää mutta ei kestä kauaa.
Suosittelen. Kosmetologin nyppimä kulmien muoto on helppo säilyttää itsekin nyppimällä takasin kasvavia karvoja.