Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvin istuvien farkkujen osto on lähes mahdotonta!

Vierailija
30.10.2018 |

Kaupassa kun sovitat, ne voivat siinä kohtaa tuntua hyviltä ja näyttääkin siltä. Annas olla kun olet pukenut ne aamulla päällesi ja alat aamupäivän aikana huomaamaan kun ne valuvat, muodostuu polvipussit ja mystisesti kangas tuntuu venyvän niin että housut näyttävät paria numeroa liian isoilta. Palautus ei tietty onnistu kun ovat käytetyt ja laput revitty irti. Kaapissa seisoo tälläkin hetkellä kahdeksat tuollaiset farkut.

No, ratkaisuna tarjotaan ostamaan sovittaessa liian kireät farkut. Pitäisi siis kulkea aluksi rivonnäköisissä housuissa joissa keskisauma tekee cameltoen, uppoaa kankkujen väliin ja mahamakkarat pursuaa vyötärönauhan yli. Ei kiitos.

Käytänkin nykyään pääasiassa hameita.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tuleeko joku vielä kertomaan "niin kapeasta ampiaisvyötäröstään, että kaikki farkut löysiä vyötäröltä" ja "peppu niin muodokas ja mehukas että saumat ratkeilee kun yrittää pukea tiukkoja housuja sen päälle"

Ja nämä ovat sitten olevinaan ihan hirveitä ongelmia, kauhia kohtalo... 🤣Huutista

Vierailija
22/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle 34 tuuman lahje on liian lyhyt. Eipä löydy farkkuja. Tai minkäänlaisia housuja.

Voi raukkaa, kun on niin pitkät jalat. Kukaan ei varmasti toivoisi itselleen samaa hirveää kohtaloa :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkujen sovittaminen on lannistavaa ja pitäminen epämukavaa. En ole vielä eläessäni onnistunut löytämään farkkuja, joita ei koko ajan huomaisi yllä. Joko valuu, pussittaa, puristaa tai painaa. Yhdet Lindexin suorat farkut ovat sellaiset, jotka viitsin hyvänä päivänä pukea.

Muuten koen helpommaksi käyttää helmoja.

Vierailija
24/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle 34 tuuman lahje on liian lyhyt. Eipä löydy farkkuja. Tai minkäänlaisia housuja.

Voi raukkaa, kun on niin pitkät jalat. Kukaan ei varmasti toivoisi itselleen samaa hirveää kohtaloa :'(

34 tuumaa on normaali jalanpituus 170 cm naisella. Sitä pitempi nainen tarvitsee pitemmät lahkeet ellei satu olemaan persjalkainen.

Vierailija
25/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat farkut löytyy Varustelekasta. Nillä on myös naisille oma malli, runsaasti kokoja ja pituuksia. Mä en enää muita farkkuja osta. Tämä ei ole mainos 😀

Vierailija
26/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen löytänyt gina tricosta hyvät farkut. Minun ongelmani on omenavartalo ja hoikat jalat. GT farkut ova hyvät, niissä on korkea vyötärö eivät valahda eivätkä levähdä. Vyötärössä on elastaania sen verran että voin ostaa jaloista istuvat housut. Lyhentää ne toki putää mutta en ole aikuisiälläni juuri koskaan löytänyt sopivan pituisia housuja.

Kiitos vinkistä! Sama vartalomalli ja se on suuri ongelma housujen ostossa jne.

Näiden housujen nimi on Molly. Löytyy xs-xl kokoja.

Vierailija
27/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset löytäisivät kyllä esimerkiksi miestenosastolta hyvät farkut itselleen. Varsinkin nämä ”kapeat jalat ja leveämpi vyötärö” naiset. Italialaisilla merkeillä on myös todella pieniä kokoja saatavissa.

Sitten on aina mahdollista teetättää itselle housut. Jopa farkut. Saa juuri mittojen mukaan ja niin pitkät tai lyhyet lahkeet kuin haluaa.

Vierailija
28/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tällainen ketju jossa päästään "epäsopivien farkkujen" avulla kehumaan omaa kroppaa. 😁

Jep, esim. noi "mahamakkarat pursuaa vyötärölle" ja "omenavartalo ja hoikat jalat" saa kyllä varmaan sutkin kateudesta vihreäksi, vai?

Vierailija
29/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mielta siitä että on vaikea löytää hyvin istuvia farkkuja jotka imartelisivat omaa vartalomallia. Minulle esimerkiksi skinnyt ei sovi ollenkaan jostain syystä. Retrot peltifarkut (ilman stretchia) ovat epämukavat päällä.

Sen sijaan kapeat suorat "melkein" skinnyt, joissa on elastaania muttei liikaa, sopivat. Olen todennut että halpisfarkut ovat useimmiten huonoja, enkä enää viitsi edes kokeilla.

Parhaat farkkuni ovat yhdet Leet (harmaat Marion straight), AG Jeansin mustat Harper straight (törkeän hintaiset mutta tosi hyvät ja mukavat) ja Sevenit, tosin juuri nyt ei ole niitä. Noista mitkään ei ole koskaan venähtänyt tai valahtanut. Laatu maksaa, valitettavasti.

Vierailija
30/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydättekö kukaan alle 160cm farkkuja, joita ei tarvitse lahkeista kääntää? Kaikki 30" ovat hyvin pitkiä ja jäävät rullalle nilkkoihin. Nilkkafarkut ovat ns. normaalinpituiset, mutta niitäkin monesti joutuu kääntämään. 

Minulla alkaa helposti juurikin pepusta roikkumaan, vaikka ostaisin kuinka kireät tahansa. Pieni pylly ja istumatyö :(

Gina Tricotin Mollyt on hyvä lyhyelle (ite 157cm). En kyllä tiedä miten toimii pienelle pepulle, kun oma ei sellainen ole.

Vierailija
31/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii hyvin Voglian  Jade-malliset housut ja farkut.  Hoikat jalat ja omenavartalo :D  

Vierailija
32/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ainoat istuvat ovat henkkamaukan jeggingsit. Eivät siis "oikeat" farkut.

Vierailija
33/33 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset löytäisivät kyllä esimerkiksi miestenosastolta hyvät farkut itselleen. Varsinkin nämä ”kapeat jalat ja leveämpi vyötärö” naiset. Italialaisilla merkeillä on myös todella pieniä kokoja saatavissa.

Sitten on aina mahdollista teetättää itselle housut. Jopa farkut. Saa juuri mittojen mukaan ja niin pitkät tai lyhyet lahkeet kuin haluaa.

Miksi teetättää sen sijaan että teettäisi?