Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kaikki voi olla suvaitsevaisia?

Vierailija
29.10.2018 |

Minulla on ystävä, joka paljastui lesboksi. Vaikka itse en olekaan, ei se haittaa yhtään, olen edelleen hänen ystävänsä. Olisi ollut tylyä lopettaa ystävyys vain tuolla perusteella. Kuitenkaan kaikki tuttavspiirissäni eivät ymmärrä, eivät voisi olla sellaisten ihmisten ystäviä. Yleisesti ottaen ihmiset muutenkin pitävät minua suvaitsevampana, mutta minusta se on pelkästään hyvä asia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsisitko minutkin, jos olisin ystäväsi ja paljastuisin pedofiiliksi?

Vierailija
2/22 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suvaitseva jos et suvaitse suvaitsemattomuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei tarvitse, eikä pidä suvaita, ei lakikaan suvaitse.

Vierailija
4/22 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea ei tarvitse, eikä pidä suvaita, ei lakikaan suvaitse.

Lakikin voi olla väärässä

Vierailija
5/22 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään! Toi nyt on ihan eri asia. Oli kyse lesbojen hyväksymisestä.

Vierailija
6/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, mitä sitten sanoisit, jos ystäväsi paljastuisi pedofiiliksi? "Lakkaa olemasta pedofiili"? "Sinua ei pitäisi olla olemassa"? "Olisit pysynyt lukollisessa kaapissa loppuikäsi"?

Pedofiilien hyväksyminen ja lasten ahdistelun hyväksyminen ovat aivan eri asioita. Pedofiiliutta ei voi valita, mutta lapset voi jättää rauhaan.

Vierailija
7/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et suvaitse suvaitsemattomia? Et taida olla kovinkaan suvaitsevainen.

Vierailija
8/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni suvaitsevainen, ainoastaan maaseudulla asuessani aloin suhtautumaan varauksella romaneihin.

Yhdelle porukalle kun oli "tasavertainen" ja auttavainen,alkoi pihapiiriin ilmestyä kiihtyvään tahtiin heimoveljiä mitä milloinkin vailla.

Kaikkea osattiin pyytää ruokaa,heiniä,polttoainetta.

Viimeinen kerta kun 'tunkivat' sisälle, hajaantui porukka pitkin taloa.

Luultavasti sen porukan mukaan lähti kihlasormus.

Myöhemmin kun ilmestyivät pihaani,sanoin että jutellaan sitten kun saan sormukseni takaisin,niin vastasivat"Ei ollut meidän porukkaa se!" 😄

Vierailija
9/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen näitä "partalapsia". Olin vaeltamassa eräässä luonnonpuistossa,kun näköalapaikalla levähtäessäni kaarsi levikkeelle bussilastillinen nuoria miehiä. Opas alkoi kertoa englanniksi paikan historiasta,niin nää jullit kaivoivat taskuistaan julmetun isot tuliterät puukot. Kaivelivat kynsiään ja vuolivat opastetauluja (totta!) ,Raaputtelivat merkkejään laavun seiniin ja lattioihin.

En uskaltanut mennä huomauttamaan, eikä nuori opasnainenkaan puuttunut tilanteessa.

Ei kyllä voinut niitä nuorukaisia kulttuuri vähempää kiinnostaa....jatkoin matkaani.

Vierailija
10/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis suvaitse muiden erilaisia näkemyksiä. Etkä mahdollista pedofiiliystävääsi, joka ehkä kärsii hiljaa, eikä voi koskaan avautua ongelmastaan kenellekään, kun yhtäkään suvaitsevaista ihmistä ei löydy lähipiiristä eikä vähän kauempaakaan. Arvasin jo otsikosta, että tässä se suvaitsevaisuus rajautuu johonkin tiettyyn aiheeseen, tai sitten tämä on provo, tai ap hyvin nuori eikä osaa ajatella vielä kovin laajasti.

Vierailija
11/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsemattomuutta ei tarvitsekaan suvaita. KVG suvaitsevaisuusparadoksi.

12/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä ihan aiheellinen kysymys. Monesti tahtoo olla että nää suvaitsevat ovat semmoisia liberaaleja maailmanparantajia, hyviä ihmisiä lyhyesti ilmaistuna.

Ongelma vaan tulee siinä että jos tällainen suvaitsevainen ihminen kohtaa jonkun asian, ihmisen tai vastaavan joka ei omaa samaa pyhyyttää, hyvyyttä, ylivertaisuutta ihmisenä niin se suvaitsevainen ihminen omassa suvaitsuvuudessa muuttuu äärir@sistiseksi.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
13/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisilla ihmisillä on taipumus joukkoajatteluun, tunteelliseen massan mukana seilaamiseen. Tähän ilmiöön perustuvat kaikki ”pöyristymiskampanjat.” On kuin heidät saisi sormia napsauttamalla agitoitua silmittömään raivoon. En arvosta moista kovinkaan korkealle.

Vierailija
14/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisilla ihmisillä on taipumus joukkoajatteluun, tunteelliseen massan mukana seilaamiseen. Tähän ilmiöön perustuvat kaikki ”pöyristymiskampanjat.” On kuin heidät saisi sormia napsauttamalla agitoitua silmittömään raivoon. En arvosta moista kovinkaan korkealle.

Niin ja vielä jos heille esittää vaikka aivan varovaisestikin että oletteko ajatelleet että Trump valittiin osaksi vastareaktiona sokealle maailmanhalaukselle ja täysin yli vedetylle poliittiselle korrektiudelle, tämä ei tuota minkäänlaista raksutusta päässä. Vastauksena on lähinnä jotain halveksuvaa hämmentynyttä ilmettä joka muuttu vihaiseksi muminaksi: oranssi mies on paha mies! Oranssia miestä pitää vastustaa! Sitten kun häneltä kysytään että miksi, muuttuu hänen tunteensa vaikeroivaksi sokeaksi raivoksi. Jotenkin tuntuu että tämä sama porukka oli mielenlaadultaan juuri sitä mikä oli täysin ohjailtavissa 1930-luvun saksassa erään viiksiherran juttuihin.

Vierailija
15/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksei kaikki voi olla suvaitsevaisia?" = "Miksi kaikki eivät voi ajatella asioista kuten minä? Niitä jotka ajattelevat toisin minä en todellakaan suvaitse."

Vierailija
16/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Miksi tiettyjen tahojen suvaitsemattomuutta naisia kohtaan (esim tyttöjen silvonta) kuitenkin ns suovaitsevaisto suvaitsee?

Rohkeutta sanoa ääneen, että moni ns kulttuurinen tapa ei ansaitse suvaitsevaisuutta.

Vierailija
17/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Miksi tiettyjen tahojen suvaitsemattomuutta naisia kohtaan (esim tyttöjen silvonta) kuitenkin ns suovaitsevaisto suvaitsee?

Rohkeutta sanoa ääneen, että moni ns kulttuurinen tapa ei ansaitse suvaitsevaisuutta.

Niin kuka muka sellaista suvaitsee? En tiedä yhtäkään ihmistä joka suvaitsisi.

Vierailija
18/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, mitä sitten sanoisit, jos ystäväsi paljastuisi pedofiiliksi? "Lakkaa olemasta pedofiili"? "Sinua ei pitäisi olla olemassa"? "Olisit pysynyt lukollisessa kaapissa loppuikäsi"?

Pedofiilien hyväksyminen ja lasten ahdistelun hyväksyminen ovat aivan eri asioita. Pedofiiliutta ei voi valita, mutta lapset voi jättää rauhaan.

En usko että tulisi tuollaista tilannetta vastaan. Suvaitsisitko itse sellaisen ihmisen ystäväksesi? Vai testasitko vain?

Vierailija
19/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksei kaikki voi olla suvaitsevaisia?" = "Miksi kaikki eivät voi ajatella asioista kuten minä? Niitä jotka ajattelevat toisin minä en todellakaan suvaitse."

Ei ole ihan näinkään. Ihmettelen vain miksi ihmisten hyväksyminen on paha asia.

Vierailija
20/22 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihan näinkään. Ihmettelen vain miksi ihmisten hyväksyminen on paha asia.

Yksinkertasesti: Huonot kokemukset

t.eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi