Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso haloo elokuvasta jonka esitin 6-vuotiaalle tyttärelleni...

S.V
29.10.2018 |

Eli vaimo oli siis työmatkalla nyt kuluneena viikonloppuna. Katsoin tyttäreni kanssa koti-iltana Hereditary nimisen uuden kauhuleffan. Itse olen jo pikkunassikasta nähnyt elokuvia laidasta laitaan, ja ihan hyvin lopulta on pyyhkinyt elämässä. En ymmärrä hössötystä tai isoa haloota, kun kyse on lopulta harmittomasta fiktiosta. Tyttäreni ei uskaltanut nukkua ilman valoja ja halusi viereeni yöllä - ymmärrettävää, mutta ajan kanssahan nämä asiat yleensä unohtuu.

Vaimo on uhannut lähteä kävelemään, puhelut on soitettu hänen puoleltaan koko suvun osalta, haukkunut minut taas sosiopaatiksi ja narsistipaskaksi. Ollaanko me vielä näin kivikautisia 2018 -luvulla, että ei voi katsoa elokuvia omien lasten kanssa, käsiteltiinpä niissä vaikeita aiheita tai ei. Ihmetyttää suoraan sanottuna...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa itselläsi olla todellisuuden taju hukassa ap jos oletat että kauhuleffat on sivistäviä. Sanot että ipadit ja animaatiot ovat pahempia...ihan oikeesti? Sori mut aika vajaa isä olet, en tajua kuka meni sun kanssa lapsia tekeen.

Vierailija
22/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elokuva sijoittuu Porvooseen, niin en näe asiassa mitään ongelmaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin Hohdon ihan liian nuorena ja sitten hoidettiinkin pienen lapsen paniikkikohtauksia ja unettomuutta psykiatrisella osastolla. Lakkasin nukkumasta koska pelkäsin isäni sekoavan ja tappavan koko perheemme joku yö. Ei lapsi ymmärrä..

Vierailija
24/26 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää ei ollut Ivalossa :(

Vierailija
25/26 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole totta, ks. edelliset kommentit.

Jos on, niin loistoidea kerrassaan.

Omakohtaisena kokemuksena, en ole ikinä katsonut paljoa elokuvia ja olen sen takia ja varmaan muutenkin aina ollut herkkä niille. Kun sitten kävimme kerran koulun kanssa katsomassa modernia kauhua (näytelmän), seuraava viikko meni sumussa ja sisällön pakonomaisessa ajattelemisessa. Seuraava kerta, jolloin nukkumaan mennessä ei ahdistanut, oli 4 kk päästä, ja satunnaisia öitä, jolloin en voinut nukkua ahdistuksen takia, oli vielä puolen vuodenkin kuluttua.

"Kyllä ne pelottavat jutut unohtuvat". Joo, ihan varmasti.

Enkä ollut tuolloin 6- vaan 16-vuotias.

Toivotaan nyt kuitenkin, että tyttärenne on vähemmän herkkä. Jos ei, (tai oikeastaan vaikka olisikin,) varautukaa epämääräiseen oireiluun vielä hyvin pitkänkin ajan kuluttua.

Vierailija
26/26 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, menehän itseesi hyvä mies. Mites olis jotain vähän kevyempää aluksi? Mä näytän omille muksuilleni paljon filkkoja, mut en mä helvetti mene nyt näyttämään jotain törkyleffoja suoralt kädelt. Aika omapäinen meininki, jos nyt ihan rehellisiä ollaan. Ei näillä marjoilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan