Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä rapun edessä mekastaville lapsille

Vierailija
29.10.2018 |

Jos minulla olisi munaa niin menisin niille henkilökohtaisesti sanomaan, mutta lapset ahdistaa minua. Silti niiden huutelu ja äänekäs leikkiminen ärsyttää. Tunnistin yhden lapsista naapurin lapseksi joten jätin ystävällisen lapun postiluukkuun jossa kerroin asiasta. Toivoin että se johtaisi lumipallo efektiin jossa lapsi kertoo tilanteen kavereilleen ja he osaavat mennä muualle leikkimään. Ainoa ero on nyt että kyseinen lapsi ei ole mukana enää leikkimässä, mutta loput vielä jatkaa. Osa saattaa olla tästä rapusta ja osa muualta. Mutta kyseiset lapset siis leikkivät liukumalla tuossa tiellä josta välillä menee myös autoja. Mitä tuolle voi tehdä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää koiranpaskoja ja levitä niitä yön pimeinä tunteina leikkipaikalle.

Hevosen tai lehmän jätöksillä saisit mehevämmät tuoksut aikaiseksi ja pentujen vaatteiden sotkeennuttua mölinä ja kirkuminen asuntosi lähettyvillä toivottavasti loppuisi kokonaan.

Pennut ovat nykyään niin pilalle lellittyjä ja kasvattamattomia, ettei niille kannata mennä sanomaan asiasta. Yhtä vittumaisia kuin vanhempansa ja todennäköisesti vain kostaisivat vielä suuremmalla älämölöllä.

Vierailija
2/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerää koiranpaskoja ja levitä niitä yön pimeinä tunteina leikkipaikalle.

Hevosen tai lehmän jätöksillä saisit mehevämmät tuoksut aikaiseksi ja pentujen vaatteiden sotkeennuttua mölinä ja kirkuminen asuntosi lähettyvillä toivottavasti loppuisi kokonaan.

Pennut ovat nykyään niin pilalle lellittyjä ja kasvattamattomia, ettei niille kannata mennä sanomaan asiasta. Yhtä vittumaisia kuin vanhempansa ja todennäköisesti vain kostaisivat vielä suuremmalla älämölöllä.

Se pää-asiallinen leikkipaikka näyttää olevan tie tai tien varsi eli nuo paskat leviäisi pitkin teitä ja tantereita autojen renkaissa. Tuossa on kyllä leikkipuisto ihan vieressä, mutta jostain syystä se ei ole kovin suosittu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi munaa niin menisin niille henkilökohtaisesti sanomaan, mutta lapset ahdistaa minua. Silti niiden huutelu ja äänekäs leikkiminen ärsyttää. Tunnistin yhden lapsista naapurin lapseksi joten jätin ystävällisen lapun postiluukkuun jossa kerroin asiasta. Toivoin että se johtaisi lumipallo efektiin jossa lapsi kertoo tilanteen kavereilleen ja he osaavat mennä muualle leikkimään. Ainoa ero on nyt että kyseinen lapsi ei ole mukana enää leikkimässä, mutta loput vielä jatkaa. Osa saattaa olla tästä rapusta ja osa muualta. Mutta kyseiset lapset siis leikkivät liukumalla tuossa tiellä josta välillä menee myös autoja. Mitä tuolle voi tehdä?

Jos tiellä leikkivät niin ilmoitusta sille , joka siihen puuttuu. Netissä pystyy asiasta ilmoittaa nimettömänä poliisille. Tällä tiellä loppui tiellä leikkiminen kun siitä ilmoitettiin viranomaisille.

Vierailija
4/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus näitä ihmisvihaisia aloituksia. Jos lapset leikkii pihalla päiväaikaan, mitä heleve..iä se sun selkäpiitäsi kutittaa? Krapulassa piinaa pääkoppaa vai?

Vierailija
5/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vanhemmille valittamaan, älä lapselle. Jos ei mahdollista niin kauniisti sanot lapsille että liikaa ääntä. Erikoista että aikuinen noin vatussi.

Vierailija
6/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus näitä ihmisvihaisia aloituksia. Jos lapset leikkii pihalla päiväaikaan, mitä heleve..iä se sun selkäpiitäsi kutittaa? Krapulassa piinaa pääkoppaa vai?

Leikkivät 3 tuntia putkeen ja vielä kello 7 illalla! Luulisi että minulla olisi oikeus rauhoittua päiväpäätteessä eikä kuunnella huutoa ja Veetiä ja Taavettia korvan juuresta. Huomaa todellakin että aikuisilla on vähemmän oikeuksia kuin lapsilla. Ap

Vierailija
7/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Mene vanhemmille valittamaan, älä lapselle. Jos ei mahdollista niin kauniisti sanot lapsille että liikaa ääntä. Erikoista että aikuinen noin vatussi.

Minulla on ahdistushäiriö ja lapset muistuttavat minua kiusaamisesta mitä koin kun oli itse lapsi - muut lapset siis kiusasivat. Mutta kutsu vaan tossuksi ja pelkuriksi. Tein aloituksen koska toivoin että tästä voisi valittaa esim. taloyhtiöön, jossa puolestaan voitaisiin lähettää asukkaille tiedote että autotie pimeällä! ei ole hyvä leikkipaikka. Ap

Vierailija
8/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä poliisiasia. Lapset leikkivät seitsemältä. Pyydä lähettämään terrorismin vastainen yksikkö paikalle.

Vierailija
9/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
10/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne lapset leikkii siinä ikkunasi edessä, niin silloin voi valittaa. Mutta muuten varmaan joudut kärsimään, niin kuin hajusteallergikot tai vegaanit yms.

Vierailija
11/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi helpompi, jos asuisit jossain korvessa yksin. Lapset saavat leikkiä ulkona vielä tuohon aikaan. Yksi vaihtoehto on korvatulpat, jos oikein ahdistaa.

Vierailija
12/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lasten olla lapsia, heidän kuuluukin leikkiä. Yritä opetella tykkäämään siitä että on iloa ja elämää ympärillä

Vierailija
13/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisi helpompi, jos asuisit jossain korvessa yksin. Lapset saavat leikkiä ulkona vielä tuohon aikaan. Yksi vaihtoehto on korvatulpat, jos oikein ahdistaa.

Niin mutta miksi autotiellä pimeässä ja niin kovaa että koko naapurusto raikuu? Ovat kumminkin joko ekaluokkalaisia tai melkein. Miksi minun pitää huomioda heidät, mutta heidän ei tarvitse huomioida minua? Olen muutenkin Vela, joten en saa lapsista mitään euforian tunteita. Ap

Vierailija
14/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nuo lapsetkaan saavat sinusta euforian tunteita, joten olette tasoissa. 

Vierailija
15/15 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nuo lapsetkaan saavat sinusta euforian tunteita, joten olette tasoissa. 

Minun mielestäni nuo lapset eivät tajua ollenkaan meidän asukkien olemassa oloa. Minäkin olen vain ilmaa tai suurinpiirtein osa kerrostalon harmaata seinää, joten heidän huuto ja kirkunakaan ei haittaa. Minkä ikäiselle sitten saa opettaa sitä tiedostamista että muitakin on ympärillä eikä kaikki pidä kovista äänistä? Itse ainakin olin hiljainen lapsi enkä silloinkaan pitänyt mekastuksesta. Hauskaa voi pitää ilmankin että pitää huutaa keuhkot pihalle. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän