Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni ei käytä asuntonsa saunaa?

Vierailija
29.10.2018 |

En käy ikinä saunassani.
Olen muuttamassa uuteen asuntoon ja siellä on tietenkin sauna. Edelliset asukkaat, nuori pari sanoi ettei käytä saunaansa juuri koskaan. Samassa talossa asuu tuttavani, joka pitää saunaa lähinnää vaatteiden kuivaustilana.

Kuinka moni ei käytä asuntonsa saunaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunnoissa olisi enemmän kunnon puusaunoja olisi niiden käyttö varmasti suurempaa kuin näiden nykyisten sähköhikikoppien.

Vierailija
22/32 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla puutarhana.

Siis maksaako sossu saunallisia asuntoja näille pössyttelijäluusereille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunon molemmissa saunoissani (puulämmitteinen ja sähkölämmitteinen) vuorotellen, joten melkein joka päivä on jompi kumpi lämpimänä.

Miksi kiinnostaa kylpeä sähkösaunassa jos kerran puusaunakin on tarjolla?

Vierailija
24/32 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkorakennuksen puusaunaa en ole lämmittänyt koskaan ja talon sähkösaunaa viimeksi joskus viime vuonna. Kyllä saunassa on ihan mukava olla ja tulee lämmin, mutta en vaan viitsi. Saunassa on tavaraa ja kissan vessa.

Vierailija
25/32 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunon molemmissa saunoissani (puulämmitteinen ja sähkölämmitteinen) vuorotellen, joten melkein joka päivä on jompi kumpi lämpimänä.

Miksi kiinnostaa kylpeä sähkösaunassa jos kerran puusaunakin on tarjolla?

Silloin harvoin kuin saunoin entivanhaan, tykkäsin sähkösaunasta enemmän. Puukiukaan löylyt kovat, sähkösaunan lempeämmät. t. eri

Vierailija
26/32 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaikea muutama vuosi sitten löytää uutta kerrostaloasuntoa, missä ei ollut saunaa. Lämmittääköhän himosaunojat helteilläkin jotain 30 neliön asuntoon tungettua saunaa kerrostalon kymmenissä asunnoissa?

Jälkikäteen olen kyllä tajunnut, että joihinkin katselemiini asuntoihin olisi voinut ottaa saunan tilalle paikan poreammeelle. Siinä viihtyisin, mutta onhan sekin vähän epäekologinen.

Vierailija
27/32 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sauna lämpenee joka päivä, varsinkin nyt talvella 😊

Vierailija
28/32 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla puutarhana.

Mä usein hoidan puutarhaani saunassa.

Vierailija
29/32 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla puutarhana.

Siis maksaako sossu saunallisia asuntoja näille pössyttelijäluusereille?

Olen vakihommissa, tienaan 60k vuodessa ja harrastan saunaviljelyä kotitarpeiksi. Olenko pössyttelijäluuseri? Sossussa en ole käynyt vielä koskaan.

Vierailija
30/32 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon keskimäärin kerran-pari viikossa, talvisin ehdottomasti enemmän. Elämäni ensimmäinen saunallinen asunto missä oon nyt pari vuotta asunut ja niiin ihanaa kun voi saunoo just sillon kun se fiilis tulee. Pieni sähkösauna lämpiääkin hetkessä ei tarvii odotella kuin puoli tuntia. 

Tosin olihan siinä taloyhtiön lauantaisen saunavuoron odottelussakin oma juttunsa. 

Vierailija
31/32 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla puutarhana.

Joo, toiset istuttavat perunaa. Itselläni on kasvaa ohraa.

Vierailija
32/32 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomme vähintään kerran päivässä. Joskus tulee saunottua enemmänkin koska tykkään käydä myös uimahallissa uinnin jälkeen saunassa. Ilmankos porukka on nyt sellaisia velliperseitä kun on kun ei edes saunoa osata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan