Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita et kertakaikkiaan ymmärrä puolisosi käytöksessä ja tekemisissä?

Vierailija
29.10.2018 |

Minulla on mieheni kanssa puolin ja toisin miljoonia asioita joita emme vain voi ymmärtää toistemme toiminnasta.

Minun pääkoppaan ei vain mahdu että miksi mieheni olettaa, että jos lasten vuoksi pitää nousta tekemään jotain kesken ruokailun, on se tehtävä ihan automaattisesti minun. Miehellä ruoka kesken eikä hän voi. Tämä logiikka pätee ihan kaikkeen.

Lisäksi mies ei ymmärrä sitä että lapsilla pitää olla asialliset ja lämpimät vaatteet päiväkodissa. Miehen mielestä kengät ja vaatteet voi olla vähän pienet ja risaiset, koska mitä väliä, ne on lapsia. Minä taas annan vaikka vaatteet päältä lasten vuoksi.

Lisäilen kun ehdin. Kertokaapa omia kokemuksia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme miehiä teillä,  miksi olette vielä yhdessä? Minä en kauaa katselisi jotain sohvar*nkkaajaa joka vielä sotkee paikat. 

Vierailija
22/22 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi hän stressaa niin paljon sitä, että autonsa ei ole "hieno". Kesti kauan aikoinaan, että mullekin näytti sen. Autot ei sinänsä kiinnosta mua enempää, kuin että pääsee paikasta toiseen. :D Haha! Jotenkin sympaattista.

En ymmärrä miksi ei voi pyytää apua, vaikka se tekisi elämästä helpompaa. Noh, nämä on näitä miesten juttuja ja saa toki tehdä miten haluaa.

En ymmärrä miksi varoittaa minua aina, kuin jostain lähestyvästä maailmanlopun katastrofista, jos joku tilanne saattaa saada hänet herkistymään. Kyllä miehetkin on ihmisiä, jotka toisinaan herkistyy. Mulla on veljiä, tämä asia on paljastunut jo ammoisina aikoina.

En ymmärrä miksi stressaa enemmän minun asioista, kuin omistaan. Kai se vaan näyttää, että välittää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi