Apua ihastunut naapurin mieheen,miten eroon tästä tunteesta
ja luulenpa että tunne on melmminpuoleinen,molemmilla meillä on lapsia ja hänellä vaimo ja minulla mies. Ainoastaan katseet ovat ne jotka kertovat enemmän kuin tuhat sanaa,viime yönnä heräsin kun olin hokenut hänen nimeään,mieheni ei tajunnut kun myös veljelläni on sama nimi kuin naapurin miehellä...........tulen ihan hulluksi,minusta..
Kommentit (3)
Sympatiat puolellasi!
Joudutko paljonkin olemaan tekemisissä naapureidesi kanssa?
Olisi varmaan helppoa jos pystyisi vain unohtamaan..
Oli molemminpuoleista flirttiä, mutta ainakaan minä en harkinnutkaan mitään enempää. Tuskin mieskään. Minusta tilanne oli todella kiusallinen, sillä en pystynyt poistamaan tunteitani jollakin sormien napsautuksella. Ajoittain ne laantuivat vähän, mutta auta armias kun taas näin miestä pihalla tai muualla.
Enpä osaa muuta sanoa kuin että koeta jättää tunteet omaan arvoonsa. Hyväksy että niitä on, mutta keskitä energiasi muihin asioihin ja varsinkin ruoki suhdettasi omaan mieheesi. Kun oma suhde kohenee, muut ihastukset yleensä laimenevat. Minulla lopullinen lääke vaivaan oli vasta pois muuttaminen. Vaikka myönnettävä on, että edelleen ex-naapuri kolahtaa joka kerta kun tapaan hänet. Onneksi sitä tapahtuu nykyään vain pari kertaa vuodessa, enkä loppuaikana ajattele häntä käytännössä enää ollenkaan.
Tsemppiä!!
jotain hyödyllistä, sen sijaan, että asut typerissä unelmissasi.