Ihan prseestä kun lopetti tupakoinnin niin nyt ei sitten vatsa toimi
Kommentit (12)
Ei se piina kauaa kestä. Olen itse lopettanut n. 2v sitten ja samaa tuskailin alkuun. Oikeasti se alkaa ajan myötä taas toimimaan tosi hyvin. Mulle ei tullut edes yhtäkään kiloa lisää lopetuksen myötä. Aloin itse asiassa elää terveellisesti ja urheilemaan :)
Kahvi saa kyllä ihan yksinäänkin vatsan toimimaan, ei siihen röökiä tarvita.
Täällä myös tupakoinnin aikoinaan lopettanut! Kyllä alkaa vatsa toimimaan taas ei hätää!
Hmm. Söitkä sinä myös tupakat? - No, eiköhän tuo vaiva poistu ja se, että onnistut lopettamaan tupakoinnin osottaudu lopulta paljon paremmaksi ratkaisuksi, kuin sen jatkaminen. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Kahvi saa kyllä ihan yksinäänkin vatsan toimimaan, ei siihen röökiä tarvita.
Ei kyllä mulla ilman röökiä. Kai tää nyt ajan kanssa normalisoituu.
Ota 2-3kpl laxoberon kuulia. 10-12h päästä istut tuskissasi vessanpöntöllä ja ripuloit varmaan vuoden edestä. Kokemusta on!
Menee ohi! Itselleni seurasi aikoinaan ihan kauhea ummetus ja turvotus. Se on kuitenkin vain hetkellistä.
Nyt tässä siirtymäajalla kun olet, ajattele mielummin niin päin, eli että miten hienoa on ettei sitten tulevaisuudessa se vatsan toiminta ole enää riippuvainen tuosta.
Juo kahvia ja vettä. Kyllä se toimii kohta taas!
Kyyl se sielt tulee ja ajanmyötä jälleen säännöllisesti. Lopetin polttamisen ja olin melkein viikon ummessa. Se viikon kakka sattui!
Vierailija kirjoitti:
Ota 2-3kpl laxoberon kuulia. 10-12h päästä istut tuskissasi vessanpöntöllä ja ripuloit varmaan vuoden edestä. Kokemusta on!
Joo mullakin kokemusta 😂😂😂😂😂 vaikutus alkoi keskellä yötä!
Syö paljon kasviksia ja hedelmiä. Kyllä se siitä ajan myötä helpottaa.