Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuumemittari teekupissa... Millaisia älyttömyyksiä muistatte omilta teinivuosiltasi kun koetettiin lintsata? :D

Vierailija
29.10.2018 |

Eräs poika söi tupakan, kun siitä kuulemma nousee kuume ! Itse sorruin vain pitämään kuumemittaria patteria vasten, kun satoi kaatamalla ja tiesin että hullu liikkamaikka pistää pelaamaan pesäpalloa tai jotain ( se on vain vettä ).

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukahoipertelin vessaan ja valitin vointia ja kuumemittari lämpimän hanan alle. Yläasteella omasta vartalosta epävarmana välttelin uimista liikunnassa...

Vierailija
2/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lämmitin kuumemittaria hehkulampussa tai patterissa, mutta kun jäin tästä kiinni ja jouduin mittaamaan kuumeen poissa kyseisten laitteiden lähettyviltä, keksin naputella sitä mittaria pöytää tai sängynlaitaa vasten niin että se elohopea nousi kuumelukemiin.

Mahatauti oli helppo lavastaa. Laski vaan vettä vessanpönttöön jostain astiasta niin että kuulosti ripulilta tai oksennukselta. Suihkautteli sitten ilmanraikastinta vessaan ja sanoi muille ettei kannata vähään aikaan sinne mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikioskilla myytiin jotain karkkia, jossa oli xylitolia. Liiallisella käytöllä voi olla laksatiivisia vaikutuksia. Tarvittaessa siis pussi huiviin ja pian oli vatsa löysällä.

Vierailija
4/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkasin sitä elohopeamittaria takapäästä. Sillai sai sen nousemaan ilman lämpöä.

Vierailija
5/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin talvisin ikkunat selällään, että aamulla olisi ollut kuume. En enää muista toimiko. Kaverit harrasti myös oksennustautia, eli pureskelivat jotain voileipää jonka sylkivät lattialle ja sitten "ÄITII MÄ OON OKSENNUSTAUDISSA TUU KATTOMAAN"

Vierailija
6/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin äidille että kun on "ne" ja maha hirmu kipeä, lähes konttasin pitkin asuntoa ja valitin. En tajunnut äidin alkavan ihmetellä miten kivut eivät tule joka kuukautisten aikaan vaan esim kun matikankoe tai hiihtoa.

Vierailija
7/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumemittarin hakkaaminen käteen se takaosa. Sillä sai nostettua keinotekoisesti lämpötilaa.

Vierailija
8/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yöllä seoksen keittiössä ananaspaloista, leivästä, kananmunasta ja maidosta. Piilotin sängyn alle astiaan. Aamulla pyysin äitiä tuomaan ämpärin, kun oksettaa. Sitten äänien saattelemana kaadoin seoksen ämpäriin. Taattu saikkupäivä. Ikää tais olla 14-15.

Vierailija
9/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulin teininä tuosta että syöty tupakka nostaa kuumeen, mutta en tiedä kenenkään oikeasti syöneen tupakoita! :O

Vierailija
10/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin sen verran pahis että vaan lintsasin kun halusin enkä yrittänyt selitellä mitään tekosyitä tai sairauksia. Kun kysyttiin poissaolosta, sanoin esim. että väsytti tai ei huvittanut tulla kouluun.

Vanhemmat ei voineet mun venkoiluille yhtään mitään. Yrittivätpä hyvällä tai pahalla, lopputulos oli yhtä huono. Rangaistuksista olin pääosin täysin välinpitämätön, tosin joskus kun oikein kovalla yrittivät, karkasin Ruotsiin asti. Sen jälkeen keksin uhkailla itsemurhalla, mikä sai aina äidin paniikin valtaan kun häneltä on 2 veljeä tehnyt nuorena itsemurhan. Olin siis melkoisen v-mäinen teini kasvattaa...

Vierailija
11/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kuulin teininä tuosta että syöty tupakka nostaa kuumeen, mutta en tiedä kenenkään oikeasti syöneen tupakoita! :O

Kyllä mä ainakin sitä joskus tein, söin semmoista pussissa olevaa irtotupakkaa. Kyllä siitä semmoinen 39 asteen kuume tuli hetkeksi.

Vierailija
12/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumemittari kahvikupissa oli 80% syyni lintsaukseen yläasteella.

Toinen oli oksentaminen. Minulla on refluksitauti joten tämä oli ihan liian helppoa vetää.

Vierailija
13/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä lintsannut. Jos olin veks koulusta olin oikeasti sairas.

Vierailija
14/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi  hiukan omalaatuinen  tyttö oli kuulemma nuollut vessaharjaa, että oksentaisi.  Eikö pelkkä haistaminen olisi riittänyt?

Vierailija
15/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusattuna minun ei tarvinnut edes esittää, vaan mahani oikeasti kipeä aina kouluaamuisin ja se oli psyykkistä, ei fyysistä.

Vierailija
16/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä lintsannut. Jos olin veks koulusta olin oikeasti sairas.

mamis

Vierailija
17/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut lavastaa. Riitti kun sanoi porukoille, että voi huonosti.

Vierailija
18/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin lumihangessa, ei auttanut. Seuraavana päivänä oli hiihtokilpailut johon olin pakotettuna. Vieläkin katkera, hiihdot meni luonnollisesti päin helvettiä.

Vierailija
19/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella meillä oli luokanvalvoja, joka luotti meihin nuoriin sen verran, että ihan omalla allekirjoituksella sai poissaolovihkoon kuitata syyn. Vanhemmilta ei kysytty mitään. 

Vierailija
20/20 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuhakuuume, diabetees, migreeni, sydäänvika ja aivokasvain.