Auttakaa pliis
Menin kusemaan puolivahingossa saunan kiukaaseen, ku olin siellä yksin. En viittis kertoo mun vanhemmille... mitä oikeen voisin tehä että saisin hajun lähteen pois?
Kommentit (21)
Siis tää tapahtu eilen mutta se sauna haisee vieläki tosi pahalta
Voihan sitä kokeilla kylmänä huuhdella, tiedä sitten auttaako. Enemmän kyllä ihmetyttää kuinka voi edes puoliksi vahingossa kiukaalle lorotella...
Joo pitääpä kokeilla. Yritin siis silleen sen kiukaan viereen lorotella ja meni sitten siihen kiukaalle epähuomiossa...
Paskanhaju aina kusenhajun voittaa.
Haju lähtee kun peset saunan (lauteet, seinät) ja vaihdat kiukaan kivet. Uusia kiviä saa rautakaupasta.
Okei täytyy varmaan kokeilla sitäki. Kiitti vinkistä!!
Mietin vaan että voisko niitä kiviä vaikka pestä ku en oikeen pysty vaihtaa niitä ilman että mun vanhemmat huomais
Vierailija kirjoitti:
Joo pitääpä kokeilla. Yritin siis silleen sen kiukaan viereen lorotella ja meni sitten siihen kiukaalle epähuomiossa...
Mistä sait alkoholia alaikäisenä? Ei edes hölmöin teini mene tekemään tuollaista vahingossa selvin päin.
Siis join saunoessa ihan vähän itekeitettyä kiljua
Vaihda kivet. Se on hyvä tehdä muutenkin aika-ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan että voisko niitä kiviä vaikka pestä ku en oikeen pysty vaihtaa niitä ilman että mun vanhemmat huomais
Myönnä virheesi ja kanna seuraukset. Tuossa tilanteessa on vain oikein että peset saunan ja vaihdat kivet. Vanhemmat antaa sen anteeksi kunhan teet kaiken tuon.
Antaakohan ne anteeks tätä kiljunkeittoa?
Jos keitit kiljua niin teit sen väärin...
Mitenniin? Ihan hyvältä se maistu ku tottu siihen
Sitten se on ollut jotain muuta kuin kiljua
Aijaa mistäköhän se sitte johtuu?
laita kikkeli kivien väliin ja puristele kiveksiä.
nimim. itsekkin kiukaalle kussut
Vierailija kirjoitti:
laita kikkeli kivien väliin ja puristele kiveksiä.
nimim. itsekkin kiukaalle kussut
Joo taian kokeilla ku pääsen pois koulusta
Eikös se siitä, jos vettä heität kiukaalle... huuhdoudu.jos ei, niin kiviä saa ainakin rautakaupasta.
Kuka kouluikäinen tai opiskelija saunoo maanantaina aamupäivällä? Kouluun siitä hus!