Arsyttaa leffojen kaunottaret
Joka leffassa pitaa olla se kauniin naisen nakuilukohtaus. Mies kuin mies ei voi olla silloin tuijottamatta. On nahty suhteissa. Itse en pysty enaa sen jalkeen katsomaan leffaa.
Kommentit (9)
En halua aiheuttaa miehelle oloa ettei han olisi riittava minulle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Katsotko itse komeita miehiä elokuvassa? Entä jos komea mies on ilman paitaa ja sixpack näkyy; katsotko sitä? Kertoo vain huonosta itsetunnosta jos ajattelee kuten ap.
Miten se muuten kertoo huonosta itsetunnosta? Olen voinut laittautua miehen takia hyvin kauniiksi, mutta se nainen vie miehen koko huomion ja ns. pilaa illan. Itse jos naen komean miehen olen ennemmin kokonaan katsomatta. Ap
Vierailija kirjoitti:
En halua aiheuttaa miehelle oloa ettei han olisi riittava minulle. Ap
Outo ajatusmaailma. Kyllä mäkin katselen Ferrareita ja Lamborghinejä mutta ei se tarkoita etteikö Volkswagen Passat olisi riittävä minulle.
M24
Kauneutta voi ihailla olematta tyytyväinen siihen mitä itsellä on. Yritä päästä yli tuosta mustasukkaisuudestasi.
Se ärsyttää, että juoksennellaan iltapuvussa ja korkkareissa ties missä sotatilanteessa eikä edes meikki tuhriinnu.
Ylipäätään kaikki itseä kauniimmat ihmiset ärsyttää, kun tulevat vielä julkisille paikoille oikein pöyhkeilemään korealla ulkomuodollaan! En katso kauniita ihmisiä eikä miehenikään saisi koska se ei ole oikein toista kohtaan!
Katsotko itse komeita miehiä elokuvassa? Entä jos komea mies on ilman paitaa ja sixpack näkyy; katsotko sitä? Kertoo vain huonosta itsetunnosta jos ajattelee kuten ap.