Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuolinpesän tyhjennys

28.10.2018 |

Isoisän kuolinpesää tyhjennetään ja jokaisen kuulemma pitäisi hakea oma osansa pois.
Siis miksi mun pitäisi käydä hakemassa halpis littanoita ja vintsge huonekaluja rieskaseni. Ai että ärsyttää

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jonkun se kuolinpesä pitää tyhjentää. Ihmisillä on hirveästi tarpeetonta tavaraa, ja jälkeenjääneiden murheeksi jää sijoittaa ja toimittaa se johonkin. Kukaan ei oleta, että otat ne littanat kotiisi, mutta johonkin se pitää tavara pitää viedä. Apuasi tarvitaan, kelpasivatpa tavarat tai eivät.

Perintö oli rahallisesti niin pieni että en tasan laita tikkua ristiin talon tyhjennyksessä.

Vierailija
22/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä juuri tarkoitan: on ihan ok keksiä juttuja, mutta kun ne menevät tietyn rajan yli, kyse on toisten ihmisten kiusaamisesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä juuri tarkoitan: on ihan ok keksiä juttuja, mutta kun ne menevät tietyn rajan yli, kyse on toisten ihmisten kiusaamisesta. 

Tätä minä tarkoitan juuri. Harhoissasi kuvittelet kaikrnlaists kuten että jotakin kiusataan että etkä tajua kiusaavasi minua.

Vierailija
24/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi puoli asiasta on se, että kaikille perillisille halutaan antaa mahdollisuus ottaa jotain haluamaansa kuolinpesästä.

Toinen on se, että kämppä pitää tyhjentää. Ei ole kiva homma. Kuka sen ottaa tehdäkseen? Ap ei ainakaan aio panna tikkua ristiin. Luontevinta on, että välittömästi lähin sukulainen eli isoisän lapsi ottaa vastuun. Jos heitä on monta, tehdään yhdessä tai sovitaan kuka. Oletko ap lapsi vai lapsenlapsi? Jos lapsenlapsi, niin pääset ehkä riesasta tällä kertaa, mutta sitten se on edessä kun omat vanhemmat kuolevat. Yksi merkittävä askel aikuisen elämässä: hoitaa vanhempansa kunnialla hautaan.

Vierailija
25/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi puoli asiasta on se, että kaikille perillisille halutaan antaa mahdollisuus ottaa jotain haluamaansa kuolinpesästä.

Toinen on se, että kämppä pitää tyhjentää. Ei ole kiva homma. Kuka sen ottaa tehdäkseen? Ap ei ainakaan aio panna tikkua ristiin. Luontevinta on, että välittömästi lähin sukulainen eli isoisän lapsi ottaa vastuun. Jos heitä on monta, tehdään yhdessä tai sovitaan kuka. Oletko ap lapsi vai lapsenlapsi? Jos lapsenlapsi, niin pääset ehkä riesasta tällä kertaa, mutta sitten se on edessä kun omat vanhemmat kuolevat. Yksi merkittävä askel aikuisen elämässä: hoitaa vanhempansa kunnialla hautaan.

Aloittaja keksii nämä kaikki jutut. Häneltä on jatkuvasti kuollut joku perheenjäsen.

Vierailija
26/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsenlapsi isoisälleni ja enkä muuten aio tehdä vanhempieni kuoltuakaan tyhjennyksen eteen mitään. Ei sieltäkään niin isoja rahoja tule että kannattaisi vaivautua

Vierailija
27/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siellä on kuulemma kassikaupalla hylsyjä

Vierailija
28/33 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset helpolla kun et hae itsellesi mitään.

Vierailija
29/33 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, ovatko mitkään tämän ihmisen jutuista tosia, vain onko niin, että hän kehittää nuo sivupersoonat, koska haluaa elää jossain haavemaailmassa. Mulle olisi muuten aivan yksi hailee, mitä joku keksii kirjoittaa, mutta tämä satuilija käyttäytyy niin huonosti, että mielestäni viestien lukijoilla on oikeus tietää totuus.

Näyttää, että ottaa aiheet sukulaisten, tuttavien, ystävien ja jonkin verran myös julkkisten elämästä. Sekä tunnettujen bloggaajien. Joukossa jotain omakohtaistakin.

Vierailija
30/33 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsenlapsi isoisälleni ja enkä muuten aio tehdä vanhempieni kuoltuakaan tyhjennyksen eteen mitään. Ei sieltäkään niin isoja rahoja tule että kannattaisi vaivautua

Siis sulta ja mieheltäsi kuoli isoisät molemmilta? Vai ootteko serkukset?

Vierailija
31/33 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, hiekkap***u -Petra taas vauhdissa. Eihän sinun tarvitse sieltä mitään hakea, jos et kerran halua. Helpompaa muille. 

Vierailija
32/33 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Petra. Suosittelen hieman panostamaan kielioppiin blogissasi. Kaiken sen valituksen lisäksi, on karmeaa lukea noin huonosti kirjoitettua tekstiä. 

Vierailija
33/33 |
13.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavaa tää ap tyyppi on nii harhainen akka.