Pelottaa niin että oksettaa. Huomenna lääkäriin..
Kommentit (40)
Turha sitä nyt on murehtia. Käy ensin kuulemassa tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se on täältä huudella. Kyllä se epäilyskin saa ihon kananlihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppohan se on täältä huudella. Kyllä se epäilyskin saa ihon kananlihalle.
Nojoo mutta et voi asialle mitään niin yhtä hyvin voisit lakata miettimästä sitä. Tsemppiä vaan.
Siitäkin on mahdollista selvitä. Nimim. 5 vuotta jo terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen chänssi on mahdollisuus.
Älä yritä hienostella, se on tsäänssi. :)
Niin..totta sekin että.ei auttas etukäteen murehtia. Mutta reilu seitsemän vuotta sitten sairastin syövän joka jätti jäljen, ikuisen pelon. Etenkin kun kuulun suurimpaan riskiryhmään uusiutumisen suhteen.
Elämän tilanne sellanen että tähän viimesenä syöpä sopisi. Jos nousee isompi epäilys syövästä en tiedä miten kertoisin miehelle.
Ap
Kiitos kaikille tsempeistä ja <3.
Pystyisitkö keskittymään johonkin ruumiilliseen tekemiseen niin pitkäksi aikaa, että on pakko mennä nukkumaan? Ja auttaisiko se?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen chänssi on mahdollisuus.
Se on fifty sixty
❤️ minusta sinun kannattaisi ap jo nyt kertoa miehellesi, olet kaiken tuen arvoinen ❤️
❤️ toivotaan, että pelkosi on turha. ❤️
Toivottavasti on joku muu selitys patille ku syöpä. En osaa miehelle kertoa vielä, en halua huolestuttaa ketään turhaan ja olen sellanen ihminen että mielummin kohtaan vaikeat asiat yksin.
Silloinki kun tiesin aikanaan alitajuisesti, että koepaloista selvinnyt, että minulla syöpä on halusin mennä yksi lääkäriin. Halusin sulatella asiaa ensin yksin. Ja monet muut vaikeat asiat sen jälkeen.
Ap
Noh..lääkäri käynti ei ainakaan helpottanut oloa. Kiireellinen lähete ultraan ja mammografiaan.
Viikon päähän sain ajan ultraan, oitaja oli sitä mieltä ettei suoraan varaa mammografiaa vaan lääkäri ultratessa tekee päätöksensä. Syyksi sanoi, että koska olen niin nuori. Ultraakin olisi venyttänyt pidemmälle.😖
Kuin?