Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mun miehellä oikeus haukkua mua paskaksi...

Vierailija
08.05.2006 |

jos olen sitä mieltä ettei lapsille tarvitse opettaa toisten huomioon ottamista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei siis saisi sanoa paskaksi?

Vierailija
2/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten opettaminen ottamaan toiset huomioon tarkoittaa sitä että kaikki pitää passata äijälle valmiiksi. Musta jokainen hoitakoon omat asiansa ja oman saransa yhteisistä asioista, mutta sen takia että oma elämä sujuisi, ei siksi että välittäisi paskaakaan toisista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska. paska.

Vierailija
4/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kyllä lapsille pitää opettaa ottamaan toisetkin huomioon. Mitä pahaa sen opettamisessa on?

Vierailija
5/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se yleensä tarkoittaa samaa kuin toisten tyranniaan alistuminen.

Ei toi ukko suostu edes keskustelemaan mistään, joten ei se ainakaan ota ketään huomioon. Tästä on riidelty jo monta päivää.

Ukko on kieltäny lapsia laittamasta tyhjää mehukannua jääkaappiin. Mutta mä taas olen sitä mieltä että kyllä se sinne täytyy laittaa vaikka tyhjänäkin, että on joku kannu johon voi sekottaa uutta, eikä kaikki oo tahmeina ja hapantuneina pöydällä. Äijä on sitä mieltä että lasten on täytettävä se mehukannu, minä taas sitä mieltä että se on liikaa vaadittu eikä edes onnistu vaan ne kannut on sitten siinä pöydällä. Ja kun mä en suostu opettamaan lapsille (6-10v) että se kannu on täytettävä niin sitten mä olen täysi paska eikä mua haluta enää nähdä eikä mun kanssa keskustella.

ap

Vierailija
6/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te aikuiset ihmiset kehtaatte tuollaisista tyhjänpäiväisistä mehukannuista kiistellä?!

Lapsille on suotavaa opettaa muiden ihmisten huomioonottaminen. Mitä siitä tulee jos tässä maailmassa kaikki vaan sitä omaa napaa tuijottaisivat? Ei yhtikäs mitään. Hyvät tavat ovat edelleen arvossaan, ainakin minusta. Omalleni opetan tapoja ja aina olen saanut vain hyvää palautetta. Pyri sinäkin samaan.

Ja antakaa niiden mehukannujen olla! Kyllä elämässä on tärkeämpiäkin asioita!

Vierailija
7/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi toiseen - eikös olisi hyvä aina sen mehukannun tyhjennyttyä pestä se.

Kolmanneksi on kyllä typerää riidellä mehukannun täyttämisestä.

Neljänneksi. Olet kyllä aika erikoinen ihminen, jos haluat kasvattaa lapsesi itsekkäiksi ja toiset huomioonottamattomiksi. Ei toisten huomioonottaminen tarkoita tyranniaan alistumista, palvelemista tai orjuuttamista.

Vierailija
8/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni jokainen vastaa käytännössä vain omasta onnestaan. Toki toisetkin on otettava lukuun laskuissa, sillä jos ympärillä on paljon tyytymättömiä ihmisiä, niin ei itselläkään voi olla mukavaa vai kuinka? Mutta en minä eikä takuula kukaan muukaan rehellinen ihminen toimi oikeasti pyyteettömästi vain toisten puolesta.

Mutta äijä ei tätä totuutta siedä vaan kuvittelee olevansa suurikin hyväntekijä vaikka todellisuudessa ajattelee vain omaa kunniaansa. Ja kaikkien pitäisi tietysti tanssia hänen pillinsä mukaan ja toimia niin että hän saisi keskittyä omaan napaansa. Sehän on sitä toisten huomioon ottamista.

ap

Vierailija
9/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta en minä eikä takuula kukaan muukaan rehellinen ihminen toimi oikeasti pyyteettömästi vain toisten puolesta.

ap

Taitaa olla ongelma siinä, että sinä olet itse joutunut taistelemaan tiesi kyynärpäätaktiikalla harmaan kiven lävitse. Olisi aika ymmärtää, että sinun lastesi ei ehkä tarvitse tehdä samalla lailla, vaan voisit kasvattaa heidät onnelisiksi ja tasapainoisiksi - toiset toiminnassaan huomioon ottaviksi ihmisiksi.

Vierailija
10/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tiskikone pyörii kerran päivässä ja puolen litran mehukannu kuluu ainakin kymmenesti päivässä. Ja kyllä ne meidän lapsetkin sen mehukannun osaa täyttää, kun se sieltä jääkaapista tulee esiin tyhjänä.

Mutta pointti onkin se että ukko ei halua sen tulevan vastaansa tyhjänä, ei, sen pitää olla häntä varten täysi. Ja senkö takia täytyisi kaikkien vaivautua vielä täyttämään mehukannu kun on saanut oman tarpeensa tyydytettyä? Minun mielestäni ihan riittävä yleisen viihtyvyyden tae on se että se pannaan sinne jääkaappiin, että seuraava käyttäjä voi sen sieltä taas täyttää. Prkl.

Vierailija
11/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

(joka oli myös 15)

Vierailija
12/12 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 6-henkinen perhe ja jokainen pojista juo sen puoli litraa siltä istumalta kun rupeaa juomaan. Ei täällä kukaan koko aikaa litki.

Ja mikä helvatan sääntö se muka on että pitää täyttää tai pistää pois? Seurauksena on se että talossa ei ole yhtään mehukannua puhtaana, ette kai te kuvittele että pojankoltiaiset rupeais jotain mehukannuja täyttelemään. Ihan sama kun että pitäis aina laittaa jääkaappiin voileipä valmiiksi odottamaan seuraavaa syöjää. Tehköön jokainen omat mehunsa ja leipänsä!

ap