Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pankki haluaa keskustella rahoistani?

Vierailija
28.10.2018 |

Miksi pankille on niin iso ongelma, että mulla on käyttötilillä lähes satatonnia rahaa? Miksi pitää aina säännöllisin väliajoin mennä keskustelemaan niistä rahoista? Eikös se ole pankinkin etu, että niitten ei tarvitse maksaa korkoa niille rahoille? Miksi tyrkyttävät kaiken maailman rahastoja yms.? Kertokaa tyhmälle joku pankkialaa ymmärtävä. Tuskin kyse on vain "hyvästä asiakaspalvelusta" ja parhaan tuoton etsimisestä asiakkaalle?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kiinnostaa että mistä se raha tulee.

Vierailija
2/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa myydä sulle paskoja sijoitustuotteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin rahastot on kalliita, ne haluaa päästä osingoille

Vierailija
4/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ole pakko mennä keskustelemaan.

Vierailija
5/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsevat niitä.

Vierailija
6/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene, ja seuraavan kerran kun käsky käy keskusteluun, niin menet, ja sanot että haluat nostaa rahasi tästä pankista pois. 

Vierailija
7/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki perii rahastoista vuotoisen prosentuaalisen maksun, vaikka rahasto ei tuottaisi koskaan mitään. Siksi.

Vierailija
8/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ryöstäisin tuon pankin.

Vierailija
9/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pankki ottaa säästötililtäni 2.50 e. joka kuukausi? Ihmisten säästöihin ei saisi mennä näpelöimään.

Vierailija
10/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin pankki soittelee säännöllisin väliajoin, eikä mulla ole rahaa kun minimieläkettä ja tukia saan yht. . 800 kuussa.

Kai ne kai haluaa että vaihdan vakuutukset heille tms.

Sinuna en ottaisi mitenkään vakavasti :D

Vierailija
11/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki haluaa myydä sinulle kaikenmoisia sijoituskohteita.  Muistan kun saimme ekan vastaavan kutsun.  Olin ihan hermona kun oletin, että meidän toinen (sijoitusasunnoksi jäänyt) asunto ei enää riitäkään vaihtoasunnon vakuudeksi.  Menimme taxilla tapaamiseen ja olin vielä kaikessa kiireessä uusinut henkikötodistuksen jossa ns. "pakkopullakuva" joka oli ällö kun vanha tuttu hiustenväri petti.  Liian kuivista hiuksista tuli lähes mustat🧟‍♀️.  

Jälkeenpäin raivostutti, ettei meille kerrottu kutsun tarkoitusta, niin mieheni ainakin antoi minun ymmärtää.  En ole suostunut yhteenkään harhautukseksi kokemaani kutsuun sen jälkeen.  

Vierailija
12/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankki haluaa myydä sinulle kaikenmoisia sijoituskohteita.  Muistan kun saimme ekan vastaavan kutsun.  Olin ihan hermona kun oletin, että meidän toinen (sijoitusasunnoksi jäänyt) asunto ei enää riitäkään vaihtoasunnon vakuudeksi.  Menimme taxilla tapaamiseen ja olin vielä kaikessa kiireessä uusinut henkikötodistuksen jossa ns. "pakkopullakuva" joka oli ällö kun vanha tuttu hiustenväri petti.  Liian kuivista hiuksista tuli lähes mustat🧟‍♀️.  

Jälkeenpäin raivostutti, ettei meille kerrottu kutsun tarkoitusta, niin mieheni ainakin antoi minun ymmärtää.  En ole suostunut yhteenkään harhautukseksi kokemaani kutsuun sen jälkeen.  

Siis mitä ihmettä? Jos kutsu olisi koskenut lainaanne ja sen vakuuksia, pankki olisi varmasti sen sanonut. Miten tuo henkilötodistus nyt liittyy tähän?

Vierailija
13/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pankki haluaa vain, että sijoitat rahasi heidän rahastoihinsa ym. En suosittele. Äidilläni on 50 000 Danske Bankin rahastossa eikä tuottoa ole tullut, nyt meni ekaa kertaa minukselle tällä viikolla.

Vierailija
14/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin toimihenkilöt saavat bonuksia jokaisesta sijoitusrahastoon houkuttelemasta asiakkaastaan, käyttelytilillä olevilta varoilta ei etule mitään. Ja sijoitusrahasto on pankille edullisempi kuin nollakorkoinen talletus, saahan se rahastosta jatkuvan tuoton riippumatta siitä onko sijoitus plussalla vai miinuksella. Vaikka sijoitusrahasto tuottaisi voittoakin, niin eihän pankki sitä maksa.

Vierailija
15/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun faija teki -90 luvulla virheen ja sijoitti, pankinjohtajan painostuksesta, eräisiin pankin kehumiin rahastoihin. Huonostihan siinä kävi. Takkiin tuli ja faija vaihtoi pankkia lennosta. Opettavainen tarina. Olkaa varovaisia niiden sijoitustenne kanssa.

Vierailija
16/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion tulisi järjestää pankkien ulkopuolinen taho säästöille.

Vierailija
17/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtion tulisi järjestää pankkien ulkopuolinen taho säästöille.

Ja palkanmaksulle. Pankkitilin ei pitäisi olla pakollinen.

Vierailija
18/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Jos kutsu olisi koskenut lainaanne ja sen vakuuksia, pankki olisi varmasti sen sanonut. Miten tuo henkilötodistus nyt liittyy tähän?[/quote]                                 

Siitä on nyt 10v. Silloin olin vielä nuori kokematon ja nätti 👸.  Henkarini oli ehtinyt vanhentua ja kukapa lähtisi luotto-pankkiinsa vanhalla henkarilla vai oliko se passi, en nyt muista.  Ehkä joku muu, mutta en minä.  

Älä nyt ihan kaikesta ota hernettä...... Tärkeintä on se, että autamme kysyjää eli ap:ta

Vierailija
19/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki haluaa sijoittaa ne rahat riskillä siten että riskit jäävät sinulle ja pankki saa osan voitoista sen onnistuessa.

Vierailija
20/34 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ootko oikeesti niin tyhmä, että menet sinne kun ne pyytää? :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan