Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelusuhde kypsällä iällä ja epävarmuus omasta vartalosta.

Vierailija
28.10.2018 |

Olen netin kautta alkanut kirjoittelemaan ihan kivalta vaikuttavalle miehelle. Asumme eri kaupungeissa ja olemme jutelleet tapaamisesta. Miehen mielestä yökyläily olisi mahdollista. Itse taas ajattelin, jos jompi kumpi yöpyisi hotellissa. Joka tapauksessa aavistelen, että mies haluaa seksiä. Minua vaan pelottaa hirveästi, mitä mies ajattelee minun lähes olemattomista riippurinnoista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeesti vain. Sillä miehelläkin on takuulla roikkuvia ruumiinosia. 

Vierailija
2/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene sänkyyn sellaisen ihmisen kanssa, jonka pelkään kritisoivan mun vartaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan vit tu.

Miten voi kellään 40 plus ihmisellä olla vielä huono itsetunto?

Sulla on jo lupa olla ihan mimmonen huvittaa.

Vierailija
4/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan vit tu.

Miten voi kellään 40 plus ihmisellä olla vielä huono itsetunto?

Sulla on jo lupa olla ihan mimmonen huvittaa.

Miksi 40 + ihmisellä ei voisi olla huono itsetunto? Ei se katso ikää. Siitä olen samaa mieltä, että on olla lupa mimmoinen huvittaa, ihan kenellä tahansa iästä riippumatta. Tosin ymmärtääkseni AP ei ole valinnut "olemattomia riippurintojaan" ja siksi juuri onkin niistä epävarma. 

Vierailija
5/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori, vasta parikymppinen, mutta kärsin epävarmuudesta omaa kroppaani kohtaan. Olen aina ollut todella hoikka, rinnat todella pienet ja murrosiässä ja sen jälkeenkin olen ollut vahvasti siinä käsityksessä, että miehet eivät halua pienirintaista naista. Pelkäsin suunnattomasti ensimmäistä seksikertaani, kun olin varma etten kelpaakaan miehelle pienten rintojeni vuoksi. Toisin kävi. Nykyisen kumppanin kanssa jännitin aivan samaa asiaa, etenkin kun tiesin että hänen exänsä oli minua paljon muodokkaampi. Turhaan olin huolissani taaskaan, hän pitää pienistä rinnoistani.

Itsetuntoni on kyllä kohentunut vuosien myötä, olen nykyään suht sinut pienten rintojeni kanssa, mutta en siksi että miehet olisivat samaa mieltä, vaan siksi että olen itse kasvattanut itseäni luottamaan itseeni ja pitämään pienistä rinnoistani. Sellainen mies joka ei ota sinua rintojesi koon tai muodon takia, ei ansaitse sinua ollenkaan. Jos mahdollista, puhu hänelle etukäteen ajatuksistasi ennen kuin etenette seksiin asti. 

Vierailija
6/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat tuolla sukuelimiä, niin tavallaan hauska kommentti, mutta miehen vehkeet ovat tahdonalaisesti ja myös autonomisesti nostettavissa tai laskettavissa johtuen ympäröivästä hienostuneesta lihaksistosta. 

Bodannut mies tai nainen voi myös säädellä rintansa ulkonäköä jännittämällä ja rentouttamalla lihaksia. 

Vierailija
7/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat tuolla sukuelimiä, niin tavallaan hauska kommentti, mutta miehen vehkeet ovat tahdonalaisesti ja myös autonomisesti nostettavissa tai laskettavissa johtuen ympäröivästä hienostuneesta lihaksistosta. 

Bodannut mies tai nainen voi myös säädellä rintansa ulkonäköä jännittämällä ja rentouttamalla lihaksia. 

En välttämättä tarkoittanut genitaaleja. Sinä sen sijaan käännät kaikki keskustelut miesten kiveksiin.

Vierailija
8/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä sänkyyn ennenkuin itse haluat.

Vierailija
9/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisikäisen ihmisen pitäisi kyllä tietää, ettei ikinä ekoja treffeja toisen kotiin, saatika ihan yökylään. Mietipä vähän jos et livenä pidäkään tyypistä, ja sun on pakko jäädä yöksi kun muutakaan ei ole?!

Vierailija
10/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki olettaa että itsetunto lisääntyy iän myötä, varsinkaan ulkonäön suhteen, kun se ulkonäkö juuri on nuorena parhsimmillaan? Sellainen "jos en kelpaa niin olen yksin" - asenne toimii vain jos ei oikeasti kaipaa parisuhdetta. Itsekin olen saanut lähinnä negatiivisia kokemuksia parisuhteista, ei ne ainakaan itsetuntoa nosta. (Esim yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut koskemaan rintojani)

Vierailija
11/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä sänkyyn ennenkuin itse haluat.

Kannattaa.

Arkussa lie turha pohtia, että "kukahan minua oikein panis?"

Vierailija
12/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisikäisen ihmisen pitäisi kyllä tietää, ettei ikinä ekoja treffeja toisen kotiin, saatika ihan yökylään. Mietipä vähän jos et livenä pidäkään tyypistä, ja sun on pakko jäädä yöksi kun muutakaan ei ole?!

Vierailija
13/13 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo tutustuneet niin hyvin, että seksi on ajankohtaista. Ymmärsin, että näkisitte toisenne nyt eka kertaa. Minä en pystyisi moiseen, koska syttyäseni seksuaalisesti, pitää miehen viehättää minua psyykkisesti ja fyysisesti ja pitää olla myös meidän välistä kemiaa ja hyvää flirttiä. Minulle ei merkkaa miehen pituus, sen pituus, tukan väri, komeus van pitää olla sitä vetovoimaa. En ikinä kyllä pystyisi seksiin ensi kertaa tavatessamme. Tai sitten olisi pitänyt netissä olla ollut pitkiä ja syvällisiä keskusteluja, ja tuntisin rakastumista.