Lapseni nimeksi tulee Vauva Kulta.
Vauva on tyttö. Minua huolestuttaa aika kovasti, että miten pystyn suojelemaan häntä miehiltä, koska miehethän ovat vaarallisia petoja jotka ajattelevat vain sitä, että miten pääsevät hyväksikäyttämään naisia ja tyttöjä seksuaalisesti.
Kommentit (5)
Niinpä tietenkin, mutta ei tosiaankaan tule.
Äiti 16v kirjoitti:
Vauva on tyttö. Minua huolestuttaa aika kovasti, että miten pystyn suojelemaan häntä miehiltä, koska miehethän ovat vaarallisia petoja jotka ajattelevat vain sitä, että miten pääsevät hyväksikäyttämään naisia ja tyttöjä seksuaalisesti.
Niiiimpä! Miehet pitäis kieltää maailmasta kokonaan. Muna edellä vaikka puuhun. Ja kaikki miehet on loppujen lopuks samanlaisia.
Äiti 16v kirjoitti:
Teitkö lapsen naisen kanssa?
NotTheSamePeelo kirjoitti:
Äiti 16v kirjoitti:
Teitkö lapsen naisen kanssa?
Haikara toi hänet minulle. Ja hänen nimekseen tulee Vauva Kulta. Jos minä päätän, että hänen nimekseen tulee Vauva Kulta, niin se hänen nimekseen tulee. Voidaan toki asiakirjoihin merkitä hänelle joku toinen nimi, mutta Vauva Kulta on kuitenkin se nimi, jolla häntä kutsutaan.
Ei tule. Nimi ei mene läpi nimilautakunnassa.