Exän nykyinen puoliso, onko yleistäkin..
Eromme jälkeen muotoutui sujuva ja säännöllinen tapaamissysteemi. Lapset olivat isänsä luona joka toinen viikonloppu, loma-ajat jaettiin puoliksi ja lapset saivat olla pidempiä jaksoja myös isällään. Elarit ovat minimi, joustin näissä n. 100 euroa pienemmäksi ja tätä kompensoitiin niin, että tarpeen tullen isommissa hankinnoissa on ex maksanut puolet. Pyörät, harrastukset yms. Kaikki asiat on sovittu myös paperilla. Olen säästeliäs, veetailen tarkkaan hinnat ja laadut etukäteen, uutta hankitaan vain oikeaan tarpeeseen.
Exän uusin puoliso onkin nyt alkanut säätää asioita. Joka asiaan työntää nenänsä, tulee pitkiä haukkumaviestejä ja uhkailuja asianajajilla. Milloin yritetään luistaa elarista, kun naisella on niin pienet tulot, että exä joutuu håntä elättämään. Milloin tulee viestiä, että nyt naisella on töitä vkl, joten lapset ei saa isänsä luokse tulla. Joka hankita pitää erikseen kysyä, nyt olisi tällainen tarve, saako, voiko, onnistuuko. Nainen rutisee elareista, rutisee jopa meidän eroon liittyvästä osituksesta, joka teetettiin ulkopuolisella puolueettomalla asiantuntijalla lakien ja pykälien mukaan. Minä tulin osituksessa vastaan ja en ottanut kuin 30 prosenttia siitä mitä olisin saanut oikeasti.
Exä on ihan tämän naisen musta tuntuu mielipiteiden vietävissä. Valtava viha on noussut minua vastaan. Nyt monen vuoden jälkeen kokee tämän naisen kera, että hän on vääryydellä ja viekkaudella joutunut sekä elarit maksamaan että tuon osituksen.
Tympii koko homma. Ja en pääse eroon näistä ihmisistä vielä 10 vuoteen. Huhhuh.. kyllä joskus on ihan neuvoton asioissa. Onko tällainen yleistäkkn, että exien nyxät alkavat säätää taustalla asioita noin paljon? Välillä voi kuin suu auki kuunnella, että onko nuo tosissaan.